آرم سپاه

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کارون از ادامه خدمات رسانی به مناطق درگیر آبگرفتگی در ۵ منطقه این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سروان رضا محمدخواه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان کارون گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی بارندگی شدید در استان خوزستان و از جمله؛ شهرستان کارون و منطقه کوت عبدالله، گروه‌های جهادی بوسیله لودر در همان بارندگی خدمات رسانی خود را آغاز کردند و توانستند خدمات اولیه و جابجایی افراد میانسال و ناتوان را به مناطق امن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

دستور ویژه رهبر انقلاب به رئیس جمهور درباره رفع مشکلات مردم اهواز

او افزود: همچنین از صبح روز بعد از بارندگی، تقسیم بندی و سازماندهی نیروها در ۵ نقطه درگیر آبگرفتگی شامل؛ کوی شهید محسن (گاومیش آباد)، خیابان مدرسه امام رضا (ع)، منطقه شکاره ۳، درویشیه و قلعه چنان انجام شد.

سروان محمدخواه اظهار داشت: بحمدالله با تقسیم بندی‌های مناسبی که انجام شد، گروه‌های جهادی بصورت محوری خدمات را ارائه دادند.

فرمانده سپاه کارون تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد جهادگر در صحنه حاضر شدند و با روحیه جهادی به مردم آسیب دیده از آبگرفتگی‌های اخیر در مناطق مذکور شهرستان کارون یاری رساندند و رضایتمندی مطلوبی حاصل شد.

او در ادامه بیان داشت: باتوجه به قطع شدن آب، برق و گاز با مشکلات زیادی از جمله؛ پخت و پز غذا مواجه شدند و در همین رابطه روزانه ۵ هزار پرس غذا آماده و در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

سروان رضا محمدخواه در ادامه گفت: همچنین تعداد زیادی لباس، پتو، چادر و... در بین خانوارهای درگیر آبگرفتگی توزیع شد و در سالن ۹ دی سپاه پاسداران اسکان داده شدند.

او اظهار کرد: باتوجه به فروکش شدن آب در مناطق شهرستان کارون، اسکان به صفر رسیده و بنا به تقاضای ساکنان، چادر در اختیار آن‌ها قرار داده شده و در منازل خود سکونت دارند.

به گفته سروان محمدخواه، یکهزار تخته فرش به صورت رایگان در قالیشوئی‌ها شسته خواهند شد و به صاحبان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.خداقوت .خسته نباشید.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    نه تو این 40 سالا، واقعا نه. تو همین 6 سال گذشته اگه ارتش و سپاه نبود واقعا کشور رو آب می رفت :))))))))))
  • DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا سپاه را برای مردم نگه دارد و لشگر شما را خدا میلیون میلونی نماید. شما شورافرینان امید و گره گشایان واقعی و با اخلاص و بی ادعا. واقعا که مرد به تمام معنا هستید. افرین به شرف و ایمان و همت والایتان. خداقوت. تا سپاه را داریم غمی نداریم. دستتان را می بوسیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس