کد خبر 1021897
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
گرایی

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: به خاطر بازگشت سعید عبدولی به وزن ۷۷ کیلوگرم خطری احساس نمی‌کنم و فقط می‌خواهم کار خودم را انجام بدهم.

به گزارش مشرق، محمدعلی گرایی در خصوص رقابت‌های کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان، اظهار داشت: مسابقات در سطح نسبتا بالایی برگزار شد و حریفان خوبی مقابل من به روی تشک آمدند که خوشبختانه توانستم همه مبارزاتم را با پیروزی پشت‌سر بگذارم. حضور در این رقابت‌ها به نفع من بود و در این فصل تمرینی محک نسبتا خوبی بود.

بیشتر بخوانید:

بازار بزرگ قهرمان کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل انگیزه و آمادگی‌اش به خاطر بازگشت سعید عبدولی به وزن ۷۷ کیلوگرم احساس خطر برای رسیدن به دوبنده تیم‌ملی است یا خیر، گفت: خطری احساس نمی‌کنم و فقط تلاش می‌کنم کار خودم را انجام بدهم. هدف من موفقیت در المپیک است و به همین دلیل تمریناتم را با انگیزه بالایی پیگیری می‌کنم. به نظر من هر کسی که لیاقتش را داشته باشد و از آمادگی بالاتری برخوردار باشد می‌تواند نظر کادرفنی را جلب کرده و دوبنده تیم‌ملی را در رقابت‌های المپیک بپوشد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی در خصوص سبک کشتی‌اش که آمیخته به فنون پرتابی در حالت خاک و سرپا است، اظهار داشت: از کودکی با این سبک کشتی گرفته‌ام و اجرای فنون پرتابی در حالت‌های مختلف جزئی از مبارزات من است. من با همین سبک و سیاق مقابل هر حریفی به میدان می‌روم و دلیلی نمی‌بینم که برای مبارزه با کشتی‌گیر خاصی سبک مبارزه‌ام را تغییر بدهم بلکه با توجه به توانمندی‌های حریفان سعی می‌کنم راه نفوذ به بدن آنها را پیدا کرده و فنونم را به مرحله اجرا درآورم.

گرایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تاکنون مقابل کشتی‌گیران مطرحی مانند رومن ولاسف و آرسن جلفلکیان کشتی نگرفته است آیا بهتر نیست قبل از رقابت‌های المپیک در یک تورنمنت با آنها مبارزه کند یا خیر، گفت: این موضوع بستگی به نظر کادرفنی دارد. برای من فرقی ندارد که با کشتی‌گیران شاخص دنیا کی و کجا مبارزه کنم و همیشه در مبارزاتم از تمام وجودم برای رسیدن به پیروزی مایه می‌گذارم اما معمولا قبل از مسابقات مهم، کادرفنی کشتی‌گیران را به یک تورنمنت اعزام می‌کند تا محک بخورند و احتمالا کادرفنی باز هم همین رویه را ادامه دهد و قبل از المپیک ما را به یک تورنمنت اعزام کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه قرار بود در رقابت‌های جام جهانی کشتی بگیرم تمرینات خوب و سنگینی را پشت‌سر گذاشتم. پس از آن هم کادرفنی اعلام کرد که باید در تورنمنت ایتالیا به میدان بروم و به همین دلیل فشار تمرینات را کم نکردم و خوشبختانه در جام باشگاه‌های جهان با آمادگی نسبتا خوبی به مصاف رقبا رفتم. امیدوارم بتوانم همین رویه را تا رقابت‌های المپیک ادامه بدهم تا در صورت شایستگی به دوبنده تیم‌ملی برسم و انشاءالله با آمادگی بالا بهترین مدال را در المپیک توکیو برای کشورمان به ارمغان بیاورم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس