کد خبر 1021896
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
تیم ملی امید

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید کشورمان با حضور ۲۵ بازیکن در قطر برپا شده است تا این تیم هرچه بهتر مهیای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا شود.

به گزارش مشرق، در پایان بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان طبق برنامه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

در فهرست مورد نظر حمید استیلی برای حضور در اردوی این تیم در قطر نام 28 بازیکن دیده می‌شود که در بازگشت به تهران اسامی پنج بازیکن از لیست خارج می‌شود و 23 بازیکن نهایی به منظور حضور در مسابقات تایلند انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم استیلی درمورد بازی استقلال-سپاهان

معراج اسماعیلی، مهدی نوراللهی، حبیب فرعباسی، عارف آقاسی، امید نورافکن، امید دره، شاهین طاهرخانی، محمد مسلمی‌پور، مهران درخشان‌مهر، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، مجتبی نجاریان، علی شهسواری، جعفر سلمانی، محمد خدابنده‌لو، سینا زامهران، مهد مهدی‌خانی، محمد شریفی، مهدی قائدی، محمد محبی، علی شجاعی، امیر روستایی، رضا شکاری، رضا دهقانی، امیرحسین حسین‌زاده، رضا جبیره، محمدرضا آزادی و رضا جعفری نفراتی هستند که در اردوی قطر تیم امید را همراهی خواهند کرد.

از این جمع امید نورافکن، محمد محبی و مهدی قائدی امشب به اردوی تیم امید ملحق می‌شوند.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال در حالی اعلام کرده است که از 28 بازیکن حاضر در اردوی قطر پنج بازیکن خط می‌خورند و 23 بازیکن در فهرست نهایی قرار می‌گیرند که نامی از اللهیار صیادمنش و یونس دلفی که در لیگ‌های ترکیه و بلژیک حضور دارند، در فهرست یادشده دیده نمی‌شود. دو بازیکنی که گفته شده بود برای اردوی نهایی و حضور مسابقات تایلند به سایر بازیکنان اضافه می‌شوند، اما با توجه به خبر سایت فدراسیون به نظر می‌رسد نامی از آنها در میان نیست و شاید هماهنگی با باشگاه‌های‌شان صورت نگرفته است.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس