کد خبر 1021861
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
حسن یزدانی

قهرمان کشتی المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: ان شاء الله در یک مقطع زمانی ۳-۴ هفته ای به تمرینات برمی‌گردم و این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی‌گیرد.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی که روز چهارشنبه در حین تمرین برای حضور در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از ناحیه مینیسک زانوی راست دچار پارگی شد، در مورد بازگشتش به  تهران و پیگیری برنامه‌های درمانی اش اظهار داشت: وقتی به تهران رسیدم، دکتر پورسعید و فیزیوتراپ پایم را معاینه کردند. امروز (شنبه) هم با یک تیم پزشکی قرار ملاقات داریم و قرار است متخصصان پایم را بینید که میزان آسیب دیدگی در چه حدی است.

بیشتر بخوانید:

توضیح حسن یزدانی درباره مصدومیتش +عکس

وی ادامه داد: باید دید تشخیص پزشکان چیست تا هر چه سریع تر کار درمانی انجام شود. ان شاءالله زودتر به تشک برگردم.

حسن یزدانی در مورد اینکه گفته شده آسیب دیدگی او کهنه بوده، تاکید کرد: بله، قبلا آسیب دیدگی داشتم اما به این شدت نبود. اینجا تشدید شد. ان شاء الله در یک مقطع زمانی 3-4 هفته‌ای به تمرینات برمی‌گردم و این مصدومیت جلوی دست و پایم را نمی‌گیرد. با دعای مردم این آسیب دیدگی را پشت سر می‌گذارم و باز هم در میادین مختلف به فکر افتخارآفرینی هستم.

قهرمان سال 2019 کشتی آزاد جهان در پایان گفت: از همه کسانی که جویای احوالم بودند چه در فضای مجازی و تلفنی، از همه آنها تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس