تلویزیون نمایه

در کمال شگفتی، برنامه «شوکران» که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، میزبان این عضو سازمان برانداز نایاک شده است و با وی به گفت وگو پرداخته است!

به گزارش مشرق، دیپلمات سابق ایران در دوران طاغوت و از دلالان رابطه ایران با آمریکا و اسرائیل، مهمان یک برنامه تلویزیونی شد!

شیرین هانتر، از اعضای سازمان موسوم به «شورای ملی ایرانیان آمریکا»(سازمان نایاک) است که با راهبرد تغییر تدریجی و استحالۀ سیاسی و عقیدتی، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند. وی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس «گفت‌وگوهای هسته‌ای و نقش اسرائیل در آن» بود که مهرماه سال ۹۲ توسط نایاک در واشنگتن برگزار شد.  در کمال شگفتی، برنامه «شوکران» که از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، میزبان این عضو سازمان برانداز نایاک شده است و با وی به گفت وگو پرداخته است!

با توجه به سابقه روشن سازمان نایاک در فعالیت علیه نظام، جای سؤال است که چرا حوزه هنری (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) به‌عنوان سرمایه‌گذار برنامه «شوکران» مجوز خودنمایی یکی از اعضای نایاک را صادر کرده است؟ و چرا رسانه ملی آن را در نوبت پخش قرار داده است؟ شاید استدلال دست‌اندرکاران حوزه هنری و شبکه چهار سیما از پخش مصاحبه با شیرین هانتر این باشد که آنها قصد چالش با وی را داشته‌اند، اما دعوت از این عنصر وابسته به نهادهای حاکمیتی و امنیتی آمریکا، به‌خودی‌خود و فی‌نفسه نوعی قبح زدایی از حضور چنین افرادی در فضای فرهنگی و رسانه‌ای ایران محسوب می‌شود. برای این‌گونه عوامل خودفروخته مهم نیست که در چالش احتمالی- البته اگر مقصود چالش باشد!

- محکوم شوند، بلکه آنچه برای سازمان‌های جاسوسی دشمن از جمله سازمان «سیا» اهمیت دارد، حضور عواملش در شبکه تلویزیون رسمی ایران است و تعجب‌آور است که نکته‌ای به این بدیهی از نظر برنامه‌ریزان مورد اشاره دور مانده باشد! گفتنی است، به اذعان بسیاری از فعالان سیاسی در آمریکا، بودجه شورای ملی ایرانیان آمریکا موسوم به سازمان نایاک توسط سازمان سیا تأمین می‌شود و این سازمان در سال‌های اخیر با نهادهای براندازی مانند بنیاد ملی آمریکا برای دموکراسی، بنیاد راکفلر و بنیاد وودرو ویلسون همکاری می‌کند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    2 6
    سلام ولی سوای این صحبت خا اگر بشه شیکه ای مجزا و مستقل که مختص این مدل انسانها باشه راه انداخت و با نظارت حکومت اونهایی ازشون که می خوان حرف بزنن و بشه اونا رو برگردوند و یا ازشون استفاده تهاجمی کرد هرچه قدر ما منفعلانه و تدافعی عمل کنیم دشمن جریح تر می شود این عمل نیازمند ابتکار جوانان ما است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس