کد خبر 1021729
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
حوادث

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری ۲ کیف قاپ و ۲ مالخر اموال سرقتی با یکصد فقره سرقت خبر داد و گفت: یکی از سارقان اموال سرقتی را به پسر عمویش می‌فروخت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، افزود: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و متعاقب آن به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و از کیف قاپی ۲ موتورسوار در مرکز پایتخت شکایت کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که ۲ تن از سارقان در محدوده خیابان شوش تردد دارند، عنوان کرد: با افزایش گشت زنی‌های هدفمند، کارآگاهان موفق شدند هر ۲ سارقان را هنگام تردد با موتورسیکلت شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهمان را به نام‌های کیوان ۲۵ ساله و صدرا ۲۸ ساله دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

سارقان موبایل زنان جوان دستگیر شدند

چهری در ادامه گفت: با انتقال متهمان به پایگاه سوم، هر دو متهم به کیف قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. کیوان که نقش قاپیدن کیف از دست شهروندان را داشت، اقرار کرد: با صدرا بچه محل هستیم و از ۲ ماه پیش با موتورسیکلت صدرا برای تأمین هزینه مواد مخدر در محدوده مرکز شهر تردد و کیف شهروندان را سرقت می‌کردیم، پول نقد را برای خودمان بر می‌داشتیم و اموال دیگر را به پسرعمویم به هویت احمد و دوستش نادر می‌فروختیم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان در گام بعدی موفق به شناسایی مخفیگاه احمد ۲۶ ساله و نادر ۲۵ ساله شدند و از طریق انجام یک رشته اقدامات پلیسی احمد و ناصر را که نقش مالخر را داشتند در محل سکونتشان دستگیر شدند.

چهری عنوان کرد: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تاکنون ۳۰ تن از شاکیان شناسایی شده اند.

وی افزود: هر ۴ متهم با دستور دادیار شعبه ۱ دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پایگاه سوم آگاهی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس