کد خبر 1021511
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
جم رتبه

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: از بازیکنانم تشکر کردم و دست آنها را می بوسم، امروز منظم و جذاب بازی کردیم.

به گزارش مشرق، عرفان جم رتبه سرمربی تیم پارس جنوبی بعد از بازی با پرسپولیس در نشست خبری در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از بازیکنانم تشکر کردم و دست آنها را می بوسم. امروز منظم و جذاب بازی کردیم. از نظر فنی خیلی کاری نکردیم اما روی مسائل روحی بازیکنان کار کردیم. ما مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما مقابل تیم داوری خوب نبودیم.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری بازی پارس جنوبی و پرسپولیس

وی ادامه داد: ما امروز راه‌های گلزنی پرسپولیس را بسته بودیم اما به جرات می‌گویم  که باید برای ما اوت می‌گرفتند اما   توپی که برای ما بود  را به پرسپولیس دادند و همان توپ تبدیل به گل شد. ما امسال مشکلات زیادی داریم اما اشتباهات داوری ما را واقعا ناراحت می‌ کند. به نظر من داوران به رنگ پیراهن تیم‌ها دقت می‌کنند و کمیته داوران باید به این مسائل توجه کند.  شاید این داور  محروم یا توبیخ شود اما ضرر امتیازی ما بر نمی‌گردد. امیدوارم که دیگر شاهد این چنین مسائلی نباشیم.

وی درمورد داوری بازی افزود: ما توقع نداریم که داوران به سود ما سوت بزنند اما انتظار داریم عدالت را رعایت کنند  و من دست آنها را می‌بوسم. ما هیچ توقع زیادی نداریم و فقط می‌خواهیم عدالت رعایت شود. 

سر مربی موقت پارس جنوبی درخصوص وضعیت کمالوند هم افزود: آقای کمالوند استاد من است و ما امروز راه او را ادامه دادیم. امیدوارم او هر جا هست موفق باشد و دوباره به پارس جنوبی برگردد.

جم رتبه درخصوص بازی بعدی پارس جنوبی با پیکان که در جم برگزار می‌شود، عنوان کرد:  امیدوارم بتوانیم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز این دیدار را بگیریم چرا که یک بازی خانگی برای ما خواهد بود. امیدوار م با برد بتوانیم نیم فصل را تمام کنیم و شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. 

سرمربی موقت پارس جنوبی در مورد تعویض محمد نوری تصریح کرد: من با او صحبت کردم و گفتم که در زمین بماند اما او گفته خسته شده و بهتر است یک بازیکن جوان به بازی بیاید اما متاسفانه بعد از تعویض او گل خوردیم. 

وی درباره وضعیت کاخا شوویلی خاطر نشان کرد: او به دلیل مصدومیت شاید سه ماه از ترکیب تیم دور باشد و امروز به دلیل کمبود بازیکن یک بازیکن غیرتخصصی را به جای او در ترکیب گذاشتیم. تا زمان اخراج باتیستا خوب بودیم اما اخراج او نظم ما را به هم ریخت. انصافا امروز هافبک دفاعی‌های ما خوب کار کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
    3 2
    دوباره اینجوری برد این تیم پرسپلیس که اسمش یونانیه
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
      1 2
      بروبابا
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
      1 0
      پرسپولیسه دیگه باید ازش حمایت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس