کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان با سختی داخل زمین جنگیدند و با سختکوشی موفق شدیم گل بزنیم.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی اظهار داشت: کسب این 3 امتیاز بسیار خوب بود و به بازیکنانم تبریک می گویم. با سختی  داخل زمین جنگیدند و با سختکوشی موفق شدیم گل بزنیم. ما امروز شایسته این 3 امتیاز بودیم.

وی ادامه داد:‌ چرا این سؤال را نمی‌پرسید که ترابی در زمان من اینقدر بازیکن خوبی شده و گل می‌زند. ما فوتبال هجومی بازی می‌کنیم که این مسئله کار تیمی و کار مربی را نشان می‌دهد. ترابی به تنهایی نمی‌تواند گلزنی کند و قطعاً هم‌بازی‌هایش باید به او کمک کنند. او سال قبل اینقدر گل نمی‌زد.

بیشتر بخوانید:

شکست خانگی پارس جنوبی مقابل پرسپولیس/ ترابی با گل دقیقه ۹۵ به داد کالدرون رسید +عکس و فیلم

سرمربی پرسپولیس درباره بیرون نشستن برخی از بازیکنان افزود: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم. من مربی تیم هستم و وظیفه ما است که خوب کار کنیم. برای من از هر چیزی مهم‌تر تیم است و من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند.

کالدرون درباره جذب مهاجم جدید تصریح کرد: تمرکز ما روی دو بازی بعدی است و فعلاً روی جذب بازیکن کاری نمی‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه داور امروز به سود شما سوت زد، افزود: من پاسخی به سؤال شما نداریم. ما خوب بازی می‌کنیم و راه پیروزی را باید ادامه بدهیم. اگر ما به نظر شما بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال قبل بیشتر برد آوردیم؟ وقتی تیمی سه سال قهرمان می‌شود و مربی جدید می‌آید این مربی نیاز به زمان دارد. مربی قبلی چهار سال اینجا کار کرد اما ما امسال بیشتر از سال قبل برد آوردیم و من از نتایج تیم راضی هستم. 

وی افزود: شما گفتید داور به نفع ما گرفته اما داور پنالتی را لغو کرد و در حالی که باید 9 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت این کار را نکرد، بعد می‌گویید داوری به سود ما بود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس