کد خبر 1021421
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
رونالدو

مائوریستیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از گل خارق‌العاده کریستیانو رونالدو به سمپدوریا که با پرش 2.56 متری او همراه شد گفت از دیدن گل رونالدو دهانش از تعجب بازمانده است.

به گزارش مشرق، بعد از گل درخشانی که کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس در دیدار دیشب این تیم مقابل سمپدوریا با پرشی خارق‌العاده و با ضربه سر به ثمر رساند، مائوریتسیو ساری سرمربی بیانکونری در پایان بازی گفت نمی‌داند درباره گل استثنایی رونالدو چه باید بگوید و فقط می‌تواند بگوید که از این گل آنچنان حیرت زده شده که به نظرش توصیف آن غیرممکن است.

بیشتر بخوانید:

تمجید ویژه رانیری از گل خاص رونالدو

ساری همچنین از گل زیبای دیبالا که با یک والی تماشایی به ثمر رسید هم تمجید کرد و گفت با استفاده از کلمه تعجب و حیرت نمی‌توان زیبایی و استثنایی بودن این دو گل را توصیف کرد.

ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی رونالدو گل زد من همان حسی را داشتم که بعد از گل دیبالا داشتم. گفتم وای، لعنتی. ولی این تعجب و حیرت نمی‌تواند آن گلهای زیبا را توصیف کند. هر دو گل واقعا استثنایی بودند".

سرمربی بیانکونری در ادامه گفت:" دیبالا با یک ضربه والی پای چپ در موقعیتی توپ را گل کرد که 99 درصد فوتبالیست‌ها در آن موقعیت حتما اول توپ را استوپ کرده و بعد شوت می‌کردند. اما درباره گل رونالدو به نظرم مدت زمانی که قبل از زدن ضربه سر به توپ روی هوا بود واقعا خیلی طولانی بود. حرکت او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تکنیکی استثنایی بود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس