کد خبر 1021396
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
رونالدو

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با به ثمر رساندن گلی خاص باعث شد تا کارشناسان و حتی سرمربی سامپدوریا از وی تمجید کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس در حالی شب گذشته (چهارشنبه) با نتیجه 2 بر یک میزبان خود، سامپدوریا را در هفته هفدهم سری A ایتالیا شکست داد که کریستیانو رونالدو در دقیقه 45 این بازی با به ثمر رساندن گلی خاص نه‌تنها گل برتری بانوی پیر در این دیدار را به نام خود ثبت کرد، بلکه باعث تمجید کارشناسان مختلف و حتی سرمربی سامپدوریا شد.

ببینید:

در دقیقه 45 این بازی در حالی که نتیجه بازی یک - یک بود، الکس ساندرو از جناح چپ زمین توپ بلندی را به محوطه جریمه سامپدوریا ارسال کرد و کریستیانو رونالدو 34 ساله پیش از اینکه توپ به وی برسد پرشی بلند انجام داد و بالاتر از مدافع حریف، توپ را وارد دروازه سامپدوریا کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رونالدو به هنگام زدن این ضربه در ارتفاع 2 متر و 56 سانتی‌متری قرار داشت.

کلودیو رانیری، سرمربی سامپدوریا پس از این بازی درباره گل خاص فوق‌ستاره پرتغالی بانوی پیر گفت: رونالدو کاری کرد که شما تنها می‌توانید در NBA ببینید، او یک ساعت و نیم در هوا بود! نمی‌توان دیگر چیزی گفت و تنها باید به رونالدو تبریک گفت.

رونالدو 34 ساله هم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا» گفت: کل تیم عملکرد خوبی از خود نشان داد. گل خوبی بود و خوشحالم که به تیم کمک کردم تا سه امتیاز دیگری را کسب کند. به مدت یک ماه مشکلاتی از ناحیه زانو داشتم، اما حالا این مشکل برطرف شده و به لحاظ فیزیکی حس بهتری دارم.

همچنین جان‌لوئیجی بوفون با قرار گرفتن در ترکیب اصلی یوونتوس با رکورد پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان در انجام 647 بازی سری A برابر شد. بوفون 41 ساله همچنین شب گذشته رکورد بیشترین بازی در سری A با پیراهن یوونتوس را با انجام 479 بازی از آن خود کرد و آلساندور دل‌پیرو با 478 بازی را پشت‌سر گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس