کد خبر 1021356
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
دختر نمایه

دختر افیونی که مادرش را کشته است و ادعای بی گناهی دارد، دیروز با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، هشتم فروردین امسال، دختر جوانی به نام لیلا با پلیس تماس گرفت و از مرگ مادر ۶۰ ساله اش به نام زیبا در خانه شان در خیابان انقلاب خبر داد.

لیلا به ماموران گفت: مادرم به بیماری فراموشی مبتلا و بسیار پرخاشگربود. اوروزانه تعداد زیادی قرص مصرف می‌کرد. آخرین بار من و مادرم با هم درگیر شدیم و مادرم با کارد آشپزخانه به سمتم حمله کرد که در آن ماجرا دستم زخمی شد. وی ادامه داد: من همان موقع خانه را ترک کردم، اما وقتی برگشتم متوجه شدم مادرم جان سپرده است.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت شوم زن خانه‌دار در اتاقک شیطان

در حالی که پزشکی قانونی علت فوت را ضربه مغزی و خونریزی اعلام کرده بود، لیلا بازداشت شد و در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه برادر لیلا و پدربزرگ و مادربزرگش برای وی حکم قصاص خواستند. لیلا جرمش را انکار کرد و گفت: من مادرم را نکشتم. مرگ مادرم یک اتفاق تلخ بود.

وی در تشریح جزئیات زندگی اش گفت: چند ماه قبل از این ماجرا پسر همسایه ما با من طرح دوستی ریخت و مرا فریب داد. او به بهانه‌ای مرا به خانه شان کشاند و آزارم داد، به همین دلیل در همین شعبه دادگاه از او شکایت کردم و پسر همسایه به تبعید و شلاق محکوم شد. چون هفت سال قبل پدرم من و مادرم را ترک کرده بود من و مادر بیمارم مجبور بودیم با هم پیگیر پرونده باشیم.

ما هر روز به دادگاه می‌آمدیم و پیگیر پرونده بودیم، اما یک روز در حال بازگشت از دادگاه مادرم زمین خورد وسرش آسیب دید. همین موضوع باعث شد تا حال او بدتر شود. مادرم به بیماری فراموشی مبتلا شد. او مشکل روانی داشت و حتی یک بارهم دست به خودکشی زده بود.

وی درباره درگیری با مادرش گفت:آخرین دعوای من و مادرم مربوط به یک هفته قبل از مرگ او بود. روزی که با جسد مادرم روبه رو شدم با او دعوا نکرده بودم. من از خانه بیرون رفته بودم تا داروهای مادرم را تهیه کنم، امّا وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم که کسی در را باز نمی‌کند.

به همین دلیل با آتش‌نشانی تماس گرفتم و از پلیس کمک خواستم. وقتی پلیس در را باز کرد پیشانی مادرم خونی بود و من گمان می‌کنم او هنگامی که قصد داشته در خانه را برای من باز کند به زمین افتاده و جان سپرده است. من در مرگ مادرم بی گناهم و او را نکشتم. در ادامه جلسه پدر لیلا گفت: دخترم پرخاشگر بود.

او باعث جدایی من از همسرم شد. لیلا قبلا چند بار همسرم را کتک زده و قرص‌های خواب آور به او خورانده بود. او معتاد بود و باعث شد تا همسرم نیز معتاد شود. من شک ندارم او همسرم را کشته است. با پایان اظهارات این پدر، قضات وارد شور شدند و دیروز دختر جوان را به قصاص محکوم کردند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    6 1
    دخترک عوضی فکر کرده قاضی هم هالو تشریف داره.
  • سکینه IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
    1 0
    در این طوفان غرق شدن.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس