کد خبر 1021334
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
نظر شورای نگهبان درباره تغییر نیمی از وزرای دولت و ضامن خسارات خودرویی

حجت الاسلام انصاری روز قبل از انتشار گزارش خبرآنلاین، در مصاحبه ای با روزنامه جام جم صراحتا اعلام کرده بود که، برگزاری این دیدار با درخواست وی بوده است.

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام مجید انصاری از چهره های شاخص اصلاح طلب اخیرا با حضور در شورای نگهبان با برخی از اعضای این شورا درباره مسائل مختلف دیدار و گفتگو کرد.
 
خبر برگزاری این دیدار را هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود منتشر و سپس این مطلب در فضای مجازی بازنشر گسترده ای یافت.

پس از انتشار این خبر،  سایت خبرآنلاین با انتشار گزارشی که در آن یک مصاحبه از حجت الاسلام انصاری قرار داشت، از قول وی برگزاری این جلسه را به درخواست شورای نگهبان اعلام کرد، نه حجت الاسلام انصاری!

حال اینکه حجت الاسلام انصاری روز قبل از انتشار گزارش خبرآنلاین، در مصاحبه ای با روزنامه جام جم صراحتا اعلام کرده بود که، برگزاری این دیدار با درخواست وی بوده است.

این چهره شاخص اصلاح طلب در این مصاحبه می گوید: "من مدتی قبل از آقای کدخدایی درخواست کرده بودم جلسه ای را با ایشان و سایر حقوقدانان شورای نگهبان داشته باشم تا جمع بندی خودم را از وضعیت مجلس، آسیب هایی که به مجلس وارد شده و مشکلاتی که به نظر من حتما باید برای ارتقای کارآمدی مجلس به عمل بیاید به اطلاع آقایان برسانم".

خبرآنلاین ساعتی بعد از اعتراض به تحریف مصاحبه با حجت الاسلام انصاری، مطلب نقل شده از وی مبنی بر اینکه برگزاری این دیدار به درخواست شورای نگهبان بوده را از متن مصاحبه حذف کرد و مشخص شد که آقای انصاری اصلا چنین موضوعی را مطرح نکرده بود بلکه بلعکس (درخواست خودش برای برگزاری جلسه با شورای نگهبان) را نیز تایید کرده است.

بعد از روشن شدن موضوع و اتقان این مسئله که دیدار انجام شده بین حجت الاسلام انصاری و برخی اعضای شورای نگهبان به درخواست او انجام شده، سایت خبرآنلاین صرفا به حذف نکته تحریف شده از خروجی سایتش اکتفا کرد و در اقدامی غیرحرفه‌ای، هیچ پوزش و اصلاحی درباره این خطای محرز منتشر نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    7 1
    چقد ادم رو یاد بی بی سی و سعودی اینترنشنال و روح الله زم می ندازه این کار. :))))))
  • رضا IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    1 7
    مشرق تو خودت از همه حقه بازترى !
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
    1 7
    مشرق حسود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس