image-20191219004106-3.jpeg

استخدام مدرس زبان انگلیسی خانم در تهران کار سختی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر این کار را انجام دهید اما بهتر است قبل از این کار سری به این مقاله بزنید. مطمئنا شگفت زده خواهید شد.

راه‌های استخدام مدرس زبان انگلیسی خانم در تهران بسیار زیاد است. به قول یک بزرگ به اندازه موهای سرتان راه برای حل مشکلات هست فقط باید آنها را پیدا کنید. موسسه دنیای زبان با داشتن سابقه کاری بسیار بالا می‌تواند به شما در این راه کمک کند. اما قبل از استخدام مدرس حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

نکات مهم در استخدام مدرس زبان انگلیسی خانم در تهران

1. مدرسی استخدام کنید که وظایف خود را بداند.

مدرس زبان انگلیسی بودن به گفتار آسان است. مدرسان زبان تازه کار هنوز به خوبی نمی‌دانند چطور تدریس کنند بنابراین بهتر است آنها را استخدام نکنید. در برخی موارد می‌توان از آنها بهره برد به شرط آن که از یک استاد با تجربه و مترجم زبان انگلیسی کمک بگیرند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران ممکن است برای بسیاری از معلم‌های کار کشته سخت باشد. برای مثال بسیاری از بانوان متأهل هستند و ممکن است همسر آنها به آنها اجازه ورود به منزل شما را ندهند. معلمی استخدام کنید که بداند باید در کجا فعالیت کند. اگر قصد دارید برای آموزشگاه خود یک مدرس زبان انگلیسی خانم استخدام کنید، به شما توصیه می‌کنیم از مدرسان دیگر آموزشگاه‌ها استفاده کنید.

2. جنسیت بسیار مهم است.

تدریس خصوصی زبان بیشتر توسط خانم‌ها انجام می‌شود زیرا بانوان ذاتاً در کار آموزش و پرورش بهتر عمل می‌کنند. البته آقایان نیز می‌توانند این کار را انجام دهند اما به خاطر ویژگی‌های ذهنی بانوان بهتر است این کار به آنان سپرده شود. همچنین این کار دارای ظرافت بسیاری است از این رو نیز بانوان بهتر عمل می‌کنند.

3.  از سه Pغافل نشوید.

منظور از سه P Prepare ،Plan ،  Practice است. این مدارک برای یک مدرس زبان الزامی است. اگر مدرسی این سه مدرک را نداشته باشد یعنی مهارت کافی برای این کار را ندارد. البته نمی‌توان به این سه مورد مدرک گفت بیشتر نوعی مهارت است. یک مدرس زبان انگلیسی خانم که در تهران هم فعالیت می‌کند، باید این مهارت‌ها را داشته باشد. نقشه‌های با جزئیات بهتر باعث می‌شوند مدرس سر کلاس تنش کمتری داشته باشد و شما نیز بهتر یاد بگیرید.

4. به اهداف مدرس بنگرید.

اهداف همیشه نگه ‌دارنده پیروزی هستند. یعنی اگر هدف خوبی داشته باشید و به هدفتان باور داشته باشید تمام هستی برای رسیدن شما به هدفتان تلاش می‌کند. اگر هدف‌های شما از آموزش با هدف مدرس تان یکسان باشد؛ او بهتر به می‌تواند به شما آموزش دهد. برای اینکه بفهمید اهداف او از آموزش چیست می‌توانید یک جلسه با او هماهنگ کنید. مدرس  باید اهدافش را بلند پروازانه انتخاب کند البته این اهداف نباید غیر ممکن به نظر برسند.

5. رفتار مدرس باید سالم باشد.

سالم بودن رفتار مدرس زبان تنها به این معنی نیست که او نباید شما را دعوت به کار خلاف بکند. بلکه می‌تواند به این معنی باشد که او باید همانند یک معلم به بهترین نحو رفتار کند. مدرس زبان باید بتواند رفتار مناسب با شأن انسانی داشته باشد. یکی از شاخصه‌های رفتار مناسب مدرس زبان انگلیسی، دادن انگیزه و تشویق شماست. این رفتار باید متناسب هر زبان آموز باشد تا بتواند به بهترین نحو کار خود را به پایان برساند.

6.  مدرس همیشه باید پشتیبان شاگردان باشد.

این کار شاید در قدم اول کمی سخت به نظر برسد اما باید انجام شود. شما باید به مدرستان اطمینان کامل داشته باشید. باید بتوانید به او تکیه کنید. برای نمونه می‌توانید  از دانش آموزان سابق او بپرسید در کلاس چه کارهایی انجام می‌داده است.  یکی از کارهایی که مدرس می‌تواند  برای پشتیبانی انجام دهد، تمرین کردن زبان انگلیسی با صدای بلند در کلاس است. البته این کار برای خجالتی‌ها بسیار مفید است اما مدرستان باید دقت داشته باشد که دانش آموز نقاط ضعفش را جلو دیگران به نمایش نگذارد. اگر مدرستان این کار را می‌کند، بهتر است به یک آموزشگاه دیگر مراجعه کرده و از آنها نیرو بخواهید. دقت داشته باشید دانش آموزان زمانی پیشرفت می‌کنند که در محیطی باشند که احساس آرامش و امنیت را در کنار هم داشته باشد.

7. مدیر خوبی باشند حتی سر کلاس

مدیریت کلاس و برخورد درست با دانش آموزان مسئله بسیار مهمی است. مدرسی که استخدام می‌کنید باید بتواند شیطنت بچه‌های پرجنب و جوش را کنترل کرده و آنها را به بهترین نحو مدیریت کند. برای این کار می‌توانید در کلاسی که برای دیدن شیوه تدریس برگزار می‌کند کمی با او شوخی کنید و یا سر کلاس تیکه بیندازید و کلاس را به هم بریزید. این نوعی چالش برای مدرس زبان انگلیسی می‌باشد. بسیاری از بانوان زمانی که در مواجهه با کلاس پسران قرارمی‌گیرند، می‌خواهند بچه‌ها از حد خود پیش روی نکنند بنابراین بسیار به خود و آنان سخت می‌گیرند و یک کلاس خشک برای دانش آموزان می‌سازند. این کار اصلاً خوب نیست البته مدرس باید طوری رفتار کند که کلاس خشک نباشد و در عین حال دانش آموز از حد خودش فراتر نرود. این کار نیازمند تمرین و تکرار است اما قابل انجام می‌باشد.

8. مدرس زبان انگلیسی باید خلاق باشد.

هرچه خلاقیت مدرس بیشتر باشد و بتواند چالش‌های بیشتری برای دانش آموزان ایجاد کند، در کارش موفق‌تر خواهد بود. خلاقیت و ایده پردازی در تدریس یکی از عناصر مهم به شمار می‌رود. یک مدرس ایده پرداز بسیار پیشرفته‌تر از مدرسی عمل می‌کند که تلاش می‌کند از راه‌های معمولی به پاسخ برسد. شما می‌توانید برای این کار یک مسئله یا یک معما برای او طرح کنید و ببینید از چه راهی به جواب می‌رسد. البته شما می‌توانید برای سنجیدن این موضوع از او یک اختراع برای حل یک مشکل بخواهید. این موضوع کمتر استفاده می‌شود.

9. همیشه خود را ارزیابی می کند.

بزرگی می‌فرماید: در پایان روز خود را ارزیابی کنید تا از مشکلات خود اطلاع پیدا کنید. درباره مدرس زبان انگلیسی نیز این موضوع صدق می‌کند. او باید در پایان کلاس همیشه یک گزارش کار برای خود نوشته و اشکالات کار خود را در آن ذکر کند. دقت کنید که او این کار را باید خودش انجام دهد نه به خواست شما!

جمع بندی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی از آنجا که می تواند در مدت زمان بسیار کم دانشجویان را برای اهداف خود آماده نماید یکی از موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی است.بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کلاس های خصوصی می باشد، کلاس های عمومی به علت تعداد زیاد دانش پژوهان در کلاس و کوتاه بودن زمان بیشتر زبان آموزان باصرف هزینه و زمان خود باز هم ممکن است دچار ابهاماتی و مشکلاتی در این زبان باشند. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد.

لذا اهمیت یادگیری آن بر کسی پوشیده نیست .امروزه، اگر فردی بخواهد در رشته پزشکی تحصیل کنید یا مدیری موفق باشد، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت برایش به شمار می آید و تدریس خصوصی زبان انگلیسی انتخاب خوبی است، چرا که در آن صورت می تواند درتجربیاتی که دیگرمردم دنیا بدست آورده اند سهیم شود و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارد.لذا زبانی که بیشتر مردم دنیا در حال یادگیری هستند انگلیسی می‌باشد. در حال حاضر حدود یک میلیارد نفر در حال یادگیری این زبان اند.

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، هندی، چینی و سایر زبان ها به صورت تضمینی در منزل، محل کار و حتی آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

آموزش و تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان ها در این آموزشگاه توسط اساتید تحصیل کرده خارج از کشور و کادر ویژه در سطح آموزشگاه های تهران و با توجه به هدف زبان آموز صورت می گیرد.

اطلاعات تماس و آدرس موسسه دنیای زبان

· آدرس : خیابان ولیعصر – نرسیده به پارک ساعی – برج سپهر ساعی -طبقه هشتم – واحد 805

· تلفن :  02188936878

· تلفن همراه :  09123839586


**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس