کد خبر 1021278
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی قبل از رأی‌گیری مجلس نمایندگان درباره استیضاح او واکنشی عصبی به آن نشان داد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با آغاز بحث در مجلس نمایندگان این کشور برای رأی‌گیری در خصوص استیضاح او در توئیترش ده‌ها پیام از سوی کاربران که در حمایت از او نوشته شده‌اند را بازنشر کرد.

ترامپ ساعاتی قبل‌تر در توئیتر مدعی شده بود که خطایی مرتکب نشده و از طرفدارانش خواسته بود برایش دعا کنند. 

بیشتر بخوانید:

ترامپ: باید پلوسی را بیرون انداخت

هشدار پلوسی به ترامپ: هیچ‌کس بالاتر از قانون نیست

استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رای می‌آورد

ترامپ در آستانه استیضاح: دعا کنید!

ترامپ بعد از نوشتن چند پیام در محکومیت استیضاح، شمار زیادی از پیام‌های کسانی که در حمایت از او نوشته‌اند را بازنشر کرده است. 

او ابتدا نوشت: «همه مسئله محاکمه کردن یک رئیس‌جمهور به استناد شبهات و بدون در نظر گرفتن واقعیات است. حتی رئیس‌جمهور اوکراین هم گفت که خبری از فشار نبود.»

او بلافاصله پیام دیگری با این مضمون نوشته است: «استیضاح پیشنهادی وحشتناک برای کشورمان است. هر چه مردم بیشتر درباره استیضاح بدانند، آدم‌های کمتری از آن حمایت می‌کنند.»

وی در پیام بعد، پیام چند ساعت قبل‌تر خود با این مضمون را بازنشر کرد: «باورتان می‌شود امروز چپ‌های افراطی، یعنی دموکرات‌های اهمال‌کار من را استیضاح خواهند کرد؟ و من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام. این وحشتناک است. متن [گفت‌وگوی تلفنی] را بخوانید. این اتفاق هیچ وقت نباید برای یک رئیس‌جمهور دیگر بیفتد. دعا کنید.»

ترامپ پیام‌های بیش از ۱۰ نفر از کسانی که برایش دعا کرده‌اند یا با استیضاح مخالفت کرده‌اند را بازنشر کرد و روی بعضی از آنها هم نظرات خودش را نوشته است. 

او در پایان هم چند پیام منتشر کرد. ترامپ در پیامی به نقل از فردی به نام «کار استار» نوشت: «شواهد برای استیضاح باید مکفی باشد، اما اینطور نیست. حتی نزدیک به مکفی هم نیست.»

 رئیس‌جمهور آمریکا حدود ۱۴ دقیقه بعد پیام دیگری منتشر کرده و به نقل از یکی از مجری‌های فاکس‌نیوز نوشته است: «"در خاتمه در اینجا هیچ اتفاق نیفتاده است. من معتقدم اگر احتمال معقولی وجود داشته باشد که سنا رئیس‌جمهور را محکوم و عزل نمی‌کند، نباید رئیس‌جمهور محکوم و عزل شود. بر این اساس، مجلس نمایندگان نباید رئیس‌جمهور را استیضاح کند. اگر این اتفاقات، استاندارد جدید باشند، از این به بعد همه رئیس‌جمهورها قابل استیضاح هستند." اندی مک‌کارتی در فاکس‌نیوز چه خوب گفت. ممنونم."»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس