کالدرون و برانکو

پرسپولیس برانکو فصل گذشته تا پایان هفته چهاردهم ۲۸ امتیاز گرفته بود و حالا پرسپولیس کالدرون هم از ۱۴ بازی ۲۸ امتیاز گرفته است.

به گزارش مشرق، داستان برانکو و پرسپولیس برای همیشه به عنوان یک داستان ویژه در تاریخ ثبت خواهد شد. حتی اگر پرسپولیس بتواند با کالدرون یا هر مربی دیگری قهرمانی را تکرار کند باز هم داستان برانکو برای پرسپولیسی‌ها جای خودش را دارد. با این حال اگر بخواهیم فقط بحث آمار را در نظر بگیریم باید گفت که کالدرون بالاخره توانست در پایان نیم‌فصل اول به رکورد برانکو در فصل گذشته برسد. کالدرون که تا نیمه‌های نیم‌فصل نتوانسته بود با نتایجی که به دست آورد هواداران را راضی کند با بهبود نتایج این تیم توانست خود را به رکورد امتیازات برانکو برساند.

بیشتر بخوانید:
 

قهرمانی احتمالی پرسپولیس با وجود باخت به مدعیان!/ کالدرون کارنامه برانکو را تکرار کرد

پرسپولیس برانکو فصل گذشته تا پایان هفته چهاردهم ۲۸ امتیاز گرفته بود و حالا پرسپولیس کالدرون هم از ۱۴ بازی ۲۸ امتیاز گرفته است. آنها فصل گذشته تفاضل +۹ را به دست آوردند و این فصل تفاضل به +۱۱ رسید. البته تفاوت دو تیم در تعداد باخت‌هایشان است. حداکثر تعداد باخت برای این که تیمی بتواند میانگین ۲ امتیاز از هر بازی در ۱۴ بازی را به دست بیاورد ۴ باخت است و تیم کالدرون به این حداکثر رسیده است. ۴ باخت که بیشتر مقابل مدعیان لیگ بوده باعث شده تا صدرنشینی این تیم برای پایان نیم‌فصل با اما و اگر مواجه شود. البته ۲۸ امتیاز از ۱۴ بازی بدترین میانگین امتیازی سرمربی کروات در سال‌های قهرمانی بوده است. برانکو در لیگ شانزدهم ۲۹ امتیاز و در لیگ هفدهم ۳۳ امتیاز را از ۱۴ بازی کسب کرد. تنها فصل ضعیف‌تر او، لیگ پانزدهم بود که از ۱۴ بازی ۲۲ امتیاز گرفت و نتوانست به جام برسد.

کالدرون حالا با رسیدن به این آمار می‌تواند پاسخ خوبی برای منتقدانش داشته باشد و در صورت رسیدن به صدر جدول هم حاشیه امنتیش را در جمع سرخپوشان پایتخت بیشتر کند. اگرچه همچنان نقطه ضعف این تیم مقابل تیم‌های بزرگ می‌تواند برای سرمربی آرژانتینی و تکرار قهرمانی توسط او دردسرساز شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس