کد خبر 1021188
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
میلیچ و جونیور براندائو

میلیچ که نشان داده یک خرید خوب برای استقلال در این فصل است در هر بازی با کیفیتی خوب کارش را دنبال می‌کند و این بازیکن معتقد است هرچه زودتر باید تکلیف این تیم مشخص شود.

به گزارش مشرق، استقلال نشان داده با استراماچونی و بدون او یک تیم متحول شده است که دیگر به ریز و درشت در لیگ برتر رحم نمی‌کند. هرچند که این دو برد اخیر آبی‌ها هم گویا از راه دور زیر نظر سرمربی ایتالیایی استقلال صورت گرفته که این روزها در قهر بسر می‌برد و هنوز برای هیچکس آمدن یا نیامدنش مشخص نیست. با این حال یکی از خوب‌های این روزهای استقلال بدون شک در سمت چپ خط دفاعی است. 

استقلال که این روزها به هیچ تیمی رحم نمی‌کند مقابل شاهین بوشهر هم یک برد خیلی خوب را به دست آورد و بازهم موقتا به صدر جدول رفت.

بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم در این بازی با کیفیت 4 گل به ثمر برسانیم. البته استقلال این شانس را داشت که گل‌های بیشتری هم بزند اما مهم گرفتن سه امتیاز این مسابقه بود تا همچنان خودمان را در کورس قهرمانی حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:

صدای بازیکنان استقلال هم درآمد!

چند روز پیش که باهم صحبت می‌کردیم، از شرایط این روزهای استقلال ناراحت بودی. در این چند روز اصلا اتفاقاتی رخ داده است؟

ببینید این که ما نه سرمربی داریم و نه مدیرعامل اصلا درست نیست. هرچند که صحبت کردن در این خصوص کار ما نیست و وظیفه همه بازیکنان این است که در زمین تلاش کنند. با این حال امیدوارم با وجود همه این شرایط ، بازهم بتوانیم در بازی‌های آینده پیروز شویم. استقلال بازیکنان خوبی دارد و شاید در آینده مربی به ما اضافه شود.

امیدوار هستی که شرایط استقلال درست شود؟

نمی‌دانم چه باید بگویم و این خیلی مشکل بزرگی است. فکر می‌کنم اگر استراماچونی برنگردد، باشگاه باید یک مربی جدید انتخاب کند و باید این اتفاق هرچه سریعتر انجام شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    9 13
    بايد از اين تيم بي در و پيكر زودتر بري
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
      12 11
      بی در و پیکر دولت روحانیه که وزیر بی لیاقتی مثل سلطانی فر داره که پدر استقلال رو در آورده .
    • لنگ حقیر IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
      14 7
      بی در و پیکر اون باشگاه لنگه که با پول هدایتی اختلاس گر دزد اداره میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس