کد خبر 1021185
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
حدادی فر

کاپیتان ذوب آهن از مشکلات و شرایط سخت تیمش صحبت کرد.

به گزارش مشرق، قاسم حدادی‌فر در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات به خوبی پیگیری می‌شود و بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا عملکرد خوبی مقابل سایپا داشته باشیم و بتوانیم با یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را بگیریم و با برد به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی در مورد تقابل با تیم ابراهیم صادقی هم گفت: صادقی از دوستان خوب من است و سال‌ها در لیگ مقابل هم بازی کردیم. از مربیان جوان و با اخلاق فوتبال ماست و تیم خوب و جوانی جمع کرده است. آنها هم تقریباً وضعیتی مشابه ما دارند و جایگاهشان در جدول مورد انتظارشان نیست و به دنبال 3 امتیاز هستند و همین موضوع کار دو تیم را سخت می‌کند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد فشارهایی که این روزها روی منصوریان وجود دارد و جلسه هیات مدیره در مورد وضعیت وی خاطرنشان کرد: من در جایگاه تصمیم‌گیری نیستم ولی این را از طرف خودم و بازیکنان می‌گویم که ما از کار با منصوریان راضی هستیم و دوست داریم در تیم بماند. مدیران باشگاه تا به حال نظر من را نخواسته‌اند ولی خودم همیشه گفتم شرایط خوبی داریم و تیم در حال پیشرفت است و امیدوارم مسئولان باشگاه در خصوص منصوریان تصمیم اشتباهی نگیرند. مربی جدید در این مقطع بیاید حداقل 6-7 هفته طول می‌کشد تا بفهمد چی به چی است و فصل را از دست دادیم. تیم در حال پیشرفت است و با چند خرید و پوشاندن نقاط ضعف در نیم فصل می‌توانیم به روزهای خوب‌مان برگردیم. ما در این هفته‌ها به جز بازی با پرسپولیس همه بازی‌ها خوب بودیم و شایسته پیروزی بودیم.

بیشتر بخوانید:

منصوریان در آستانه برکناری از ذوب‌آهن؟

حدادی‌فر در مورد اینکه با وجود نیاز ذوب آهن به تقویت و جذب بازیکن، صحبت از جدایی چند مهره کلیدی این تیم مثل اسماعیلی‌فر و مطهری مطرح است هم گفت: فقط این دو نفر نیستند و 3-4 بازیکن دیگر تیم ما هم پیشنهادات خوبی دارند ولی همه این نفرات قرارداد دارند و تصمیم رفتنشان با باشگاه است. امیدوارم حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان باشگاه صورت بگیرد تا هم نفرات لازم را جذب کنیم و هم مهره‌های کلیدی در تیم بمانند.

وی در مورد اینکه خودش هم با پیشنهادات خوبی که داشت در ذوب آهن ماند، گفت: من پای عشق و علاقه‌ام ایستادم و منتی سر باشگاه و شخص خاصی ندارم. این تصمیم من بود ولی نمی‌توانم به بازیکنی بگویم تو هم مثل من به پیشنهاداتت جواب رد بده و در ذوب آهن بمان. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد و تصمیماتی که می‌گیرد بر اساس نظر خودش است.

کاپیتان ذوب آهن در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه هم خاطرنشان کرد: این مسائل واقعاً به تیم ضربه زده است. الان نیم فصل شده و به جای 50 درصد تنها 20 درصد گرفته‌ایم. این روی تیم و تمرکز بازیکنان و نتایج تاثیر می‌گذارد. خصوصاً در این شرایط اقتصادی سخت بازیکنان واقعاً تحت فشار هستند و وقتی حمایت صورت نگیرد همین می‌شود و نتایج تیم افت می‌کند. مسئولان در تلاش هستند و قول‌هایی داده‌اند و امیدوارم عملی شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس