کد خبر 1021170
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
رضاوند شجاعی

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد دریافتی او از این باشگاه در فصل جاری به اندازه ۱۸ درصد از مبلغ قراردادش بوده است.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند با اشاره به ابهامات چند روز اخیر درباره بازگشت استراماچونی به ایران اظهار داشت: ما در این چند روز خبرهای مختلفی شنیدیم و مشخص نیست شرایط چگونه است. باشگاه که در تلاش است تا پول سرمربی را پرداخت کند و استراماچونی هم به ایران بیاید، ولی هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود تا استراماچونی به ایران برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا عدم بازگشت استراماچونی نمی‌تواند وضعیت خوب استقلال را به‌هم بریزد؟»، خاطر نشان کرد: ما با تفکرات این مربی هماهنگ شدیم و استراماچونی هم به خوبی توانست استقلال را به روزهای خوبش برساند. اگر استراماچونی برنگردد قطعاً شرایط سخت‌تر خواهد شد و این برای ما خوشایند نیست.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی در آستانه بازگشت؛ قول بانک ایتالیایی برای حل مشکل

رضاوند در واکنش به اینکه بسیاری از هواداران استقلال حاضر نیستند شخصی جز استراماچونی را روی نیمکت این تیم ببینند، تصریح کرد: به‌هرحال این مربی توانست استقلال را به روزهای خوبش برساند و نزد هواداران هم محبوب است. طبیعتاً اگر استراماچونی به ایران برنگردد، هر فردی جانشین این مربی شود کار سختی خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد انتقادهای صورت گرفته از مدیران باشگاه استقلال گفت: من نمی‌توانم وارد جزئیات شوم، فقط امیدوارم استراماچونی برگردد و البته مشکلات بازیکنان هم حل شود. من که در این فصل فقط به اندازه 18 درصد از مبلغ قراردادم از باشگاه پول دریافت کرده‌ام. اکثر بازیکنان مشکلات خاص خودشان را دارند و باشگاه باید مشکلات بازیکنان را هم برطرف کند.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته شانزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. ماشین‌سازی تیم خوبی است که در بازی رفت ما را شکست داد، ولی هدف ما در بازی فردا چیزی جز پیروزی نیست. در این شرایط حساس نیاز به کسب سه امتیاز داریم و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم تا موقعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس