کد خبر 1021163
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
سعید آذری

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد تیم فوتبال این باشگاه در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با شرایطی بهتر از نیم‌فصل اول به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و برنامه‌های این باشگاه برای حضور در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی, گفت: با توجه به برنامه‌های مدنظر جواد نکونام و باشگاه برای نیم‌فصل دوم, بعد از بازی روز جمعه با صنعت نفت رسماً وارد فعالیت نقل‌وانتقالاتی می‌شویم. فعلاً تمام تمرکزمان روی بازی با صنعت نفت است. رفته رفته با گزینه‌های مدنظر صحبت‌هایی خواهیم داشت و با تمرکز کافی وارد بازار نقل‌وانتقالات می‌شویم. خیلی خوش‌بین هستیم تا تیم گردن‌کلفتی را برای نیم‌فصل دوم ببندیم.

وی با بیان اینکه اولویت باشگاه فولاد برای حفظ بازیکنان کنونی تیم است, یادآور شد: خلاف مطالبی که گفته می‌شود ما لیست مازادی نداریم و اینکه قرار است فلان بازیکن از تیم جدا شود, صحت ندارد. البته برخی بازیکنان در نیم‌فصل اول عملکرد مثبتی نداشته‌اند و باید وضعیت آنها را بررسی کنیم. همچنین قرار است با نظر نکونام بیشتر در فاز تهاجمی بازیکن جذب کنیم تا تمام ابزارهای لازم را برای مهیا کردن یک تیم خوب در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا هنوز قرار است فولاد بازیکن خارجی جذب کند, خاطر نشان کرد: اگر نیاز ما از بازار داخلی رفع شود که هیچ, اما اگر نتوانیم در ایران بازیکن مناسب جذب کنیم به دنبال گزینه‌های خارجی می‌رویم. البته برای گزینه خارجی نظرم این است که بازیکنی که می‌خواهد جذب شود, امتحان پس داده باشد. با توجه به اینکه کشور ما با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند, باید در صورت نیاز بازیکن خارجی جذب کنیم. البته در این شرایط جذب بازیکن خوب داخلی نیز خیلی سخت است, چون باشگاه‌ها در شرایطی هستند که به بازیکنان‌شان نیاز دارند و حاضر نیستند آنها را آزاد کنند. 

بیشتر بخوانید:

اجازه ندهید مربی، بازیکن به تیم بیاندازد

آذری همچنین تصریح کرد: اگر بازیکنی مدنظرمان باشد حتماً از طریق باشگاهی که قرارداد دارد وارد مذاکره می‌شویم. البته ممکن است از گزینه معاوضه بازیکن نیز استفاده کنیم و با برخی باشگاه‌ها از راه همکاری وارد شویم. همان‌طور که گفتم خیلی خوش‌بین‌ هستیم تا تیم گردن کلفتی را برای نیم‌فصل دوم داشته باشیم. در همین راستا پیام‌های هواداران را از کانال‌های مختلف دریافت کرده‌ایم و چند جلسه نیز تاکنون با هواداران داشته‌ایم تا تیمی که در ادامه بسته می‌شود باب میل آنها نیز باشد. همچنین در این جهت باید از تلاش‌ و همکاری علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد و اعضای هیئت مدیره هم تشکر کنیم. این خیلی قابل تقدیر است که ایشان این‌قدر به مسئولیت‌های اجتماعی ذهنیت مثبتی دارد. تاکنون باشگاه فولاد هرچه خواسته در اختیارش گذاشته شده است و نمی‌توان از این بابت هیچ خرده‌ای گرفت. 

وی درباره اینکه از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال یاد شد, تأکید کرد: من الان تمام فکر و ذکرم تقویت فولاد برای نیم‌فصل دوم است و هواداران نباید به شایعاتی که درباره من مطرح می‌کنند، توجه داشته باشند. البته برخی اوقات من باید در قبال شایعاتی که مطرح می‌شود, از شخصیت حقوقی خودم دفاع کنم و عکس‌العمل نشان دهم. نمی‌توانم مقابل برخی‌ اظهارات سکوت کنم و اگر جایی در حقم جفا شود، دفاع می‌کنم. هواداران فولاد با رخ دادن این موضوعات این‌گونه تعبیر نکنند که من تمرکزم روی فولاد نیست. من به همراه خانواده‌ام با افتخار به اهواز آمده‌ایم و زندگی می‌کنیم تا با تمام توان در اختیار باشگاه فولاد باشم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به مشکلاتی که برای اهواز و برخی شهرهای استان خوزستان از جهت آب‌گرفتی پیش آمده است, تصریح کرد: ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا در هرجایی که نیاز باشد وارد شویم و برای حل این مشکلات کمک کنیم. ما در خدمت اهواز هستیم و همه باید کمک کنیم تا وضعیت مردم بهبود یابد. مردم در این استان هشت سال جنگیده‌اند، اما هنوز از خیلی امکانات برخوردار نیستند. این درحالی است که مردم خوزستان شایسته بهترین‌ها هستند و از مسئولان استانی می‌خواهم که برای برطرف شدن مشکلات مردم و فراهم کردن حداقل امکانات در این شهرها تمام تلاش‌شان را بکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس