ذوالفقار نسب

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن عدم شناخت از رئیس جدید هیات‌مدیره این باشگاه اظهار داشت: افراد غیرورزشی تا کنون در این حوزه موفق نبوده اند اما بازهم از همین روش استفاده می‌شود.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص حضور مهدی رسول پناه در پست ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من اصلا این آقا را نمی شناسم. برای دومین بار است که در مصاحبه با شما اسمش را می شنوم. من مطمئن هستم ایشان ورزشی نیست. اگر بود حداقل اسمش را به گوش می شنیدم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب فردی سیاسی در این سمت افزود: من فکر نمی کنم رسول پناه بتواند کمکی به پرسپولیس کند. افراد غیر ورزشی شاید در تخصص های دیگر بتوانند موفق شوند اما تجربه به ما نشان داده است که چنین افراد نمی توانند به حال ورزش و فوتبال کاری کنند. این افراد می آیند تا تجربه اندوزی کنند. به هر حال پرسپولیس همیشه تریبون خود را دارد و این افراد به راحتی به شهرت هم می رسند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی

بدهی پرسپولیس هر روز اضافه می‌شود

وی ادامه داد: من نمی خواهم واژه «تخریب» را برای معرفی افراد غیر ورزشی که به باشگاه های ورزشی پر طرفدار می آیند را استفاده کنم اما آیا در طول دهه های گذشته چیزی غیر از این را انجام داده اند؟

ذوالفقارنسب درباره رویکرد باشگاه پرسپولیس در بخش درآمدزایی تصریح کرد: آقای انصاریفرد شخصیت ورزشی قابل احترامی دارد. من فکر می کنم او و مدیران قبلی پرسپولیس در دایره بسیار کوچکی از فعالیت های اقتصادی مانده اند. این باشگاه ها ظرفیت های بسیار زیادی دارند. متاسفانه حق پخش تلویزیونی را فراموش کرده اند و باز هم دنبال پیامک های هواداران از اقشار متوسط و ضعیف اقتصادی جامعه هستند. هوادار عاشقش است. نباید او را با دو پیام کوتاه مقایسه کرد و سنجید. راه درآمدزایی کاملا اشتباه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    2 0
    دیگه بالا غیرتا استقلال را به پرسپولیس وصل نکنید.. حداقل بگذارید حکم تسویه حساب با استراماچونی آن هم با پول پتروشیمی کشور خشک شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس