کد خبر 1021116
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
مینامینو

تاکومی مینامینو ستاره ملی‌پوش ژاپنی سالزبورگ در آستانه پیوستن رسمی به لیورپول امروز در تست پزشکی این باشگاه شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، بعد از انتشار اخبار موافقت باشگاه لیورپول و سالزبورگ برای انتقال تاکومی مینامینو، ستاره ملی‌پوش ژاپن این باشگاه اتریشی به لیورپول، مینامینو امروز در لیورپول در تست پزشکی باشگاه شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش ستاره ژاپنی به پیشنهاد لیورپول

مینامینوی 24ساله بعد از تست پزشکی امروز به زودی در اولین فرصت نقل و انتقالات زمستانی ژانویه با پرداخت 7.25 میلیون پوند که بند آزادسازی او از باشگاه سالزبورگ است رسما لیورپولی شده و با این باشگاه انگلیسی قراردادی چهار سال و نیمه امضا خواهد کرد. گفته می‌شود مینامینو احتمالا از روز پنجم ژانویه در دیدار لیورپول و اورتون اولین بازی خود برای قرمزهای آنفیلد را انجام خواهد داد.

دیلی‌میل در گزارش خود می‌گوید آنچه از مذاکرات دو باشگاه لیورپول و سالزبورگ برای انتقال مینامینو باقی مانده فرمالیته است.  لیورپول مصر است که به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه، در روز اول سال نوی میلادی قرارداد این ستاره ژاپنی را رسمی کند.

به این ترتیب ستاره ملی‌پوش ژاپنی می‌تواند در دیدار لیورپول و اورتون درمرحله سوم جام حذفی انگلیس که روز پنج ژانویه برگزار می‌شود برای تیم جدیدش به میدان برود. درست همان اتفاقی که دو سال پیش برای ویرژیل فن‌دایک افتاد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس