کد خبر 1021097
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کولیوند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به نقل قول‌هایی که از جلسه وزیر کشور در این کمیسیون درباره اغتشاشات اخیر مطرح شده، گفت: اظهارات وزیر کشور در این کمیسیون تقطیع شده است.

به گزارش مشرق، محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به نقل قول‌هایی که از جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور پیرامون اغتشاشات اخیر مطرح شده، گفت: اظهارات وزیر کشور در این کمیسیون به صورت تقطیع شده انتشار یافته و عدم انعکاس کامل اظهارات رحمانی‌فضلی نوعی اطلاع‌رسانی گزینشی است.

بیشتر بخوانید:

وی بیان کرد: با اینگونه صحبت‌ها، مفهوم صحیحی به افکار عمومی منتقل نمی‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس  افزود: مسئولیت وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور مدیریت کلان تامین امنیت داخلی است و اساساً جزئیات عملیاتی و میدانی از قبیل آنچه ادعا شده، می‌بایست توسط دستگاه‌های ذیربط و با بررسی دقیق قانونی مشخص و اعلام شود.

کولیوند با اشاره به تلاش بدخواهان و سرویس‌های معاند که به تمامیت ارضی ایران چشم دوخته‌اند به قربانی کردن هموطنان بی‌گناه اشاره کرد و گفت: صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها نباید ناخواسته وارد میدانی شوند که توسط بدخواهان ملت گسترانیده شده زیرا آن‌ها محتاج اینگونه اخبار خلاف واقع هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس