کد خبر 1021074
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
محمودی و غفور

با مصدومیت امیر غفور، احتمال بازگشت شهرام محمودی به تیم ملی والیبال قوت گرفت.

به گزارش مشرق، باشگاه لوبه ایتالیا شب گذشته اعلام کرد مصدومیت امیر غفور جدی است و این بازیکن به‌ منظور طی درمان باید ۶ تا ۸ هفته از میادین دور باشد، همین موضوع موجب شد تا ستاره ایرانی تیم والیبال لوبه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

خوش‌خبر: غفور برای درمان به ایران می‌آید

کادر فنی برای پر کردن جای خالی غفور در رقابت‌های انتخابی المپیک امروز جلسه‌ای را در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. گفته می‌شود دعوت از شهرام محمودی و بازگشت او به تیم ملی یکی از گزینه‌های مورد بررسی کادر فنی محسوب می‌شود. در حال حاضر پوریا یلی، محمود رسولی و امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط زن‌های حاضر در اردوی تیم ملی والیبال هستند.

شهرام محمودی برای حضور در جام جهانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد، اما اواسط اردو به خواسته خودش از تیم ملی کناره‌گیری و خداحافظی کرد.

مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، از 17 تا 22 دی در شهر جیانگمن چین برگزار می‌شود. ایران با چین تایپه، چین و قزاقستان در گروه اول مسابقات قرار دارد و تیم‌های استرالیا، کره جنوبی، هند و قطر هم در گروه دوم به میدان می‌روند.

در مرحله نخست انتخابی المپیک که به صورت جهانی برگزار شد،‌ تیم‌های برزیل، آرژانتین، روسیه،‌ ایتالیا، لهستان و آمریکا سهمیه را به دست آوردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس