کد خبر 1021073
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
امید نورافکن

هافبک جوان تیم سپاهان در صورتی که با تیم امید راهی قطر نشود، برای بازی مهم جام حذفی به مرز آمادگی خواهد رسید.

به گزارش مشرق، درحالی که هنوز تکلیف ملی پوشان امید برای بازی جام حذفی مشخص نیست اما با این حال امید نورافکن که با مصدومیت هم روبرو است در جمع هم تیمی هایش در سپاهان اضافه شده است. 

پس از بازگشت نورافکن کادر پزشکی این تیم، کار درمانی را روی او آغاز کرده و این هافبک جوان در حال حاضر شرایط بهتری دارد، با این حال حضورش در بازی فردا مقابل شاهین بوشهر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما با پیگیری‌های خبرنگار ورزشی فارس مشخص شد، نورافکن قطعا برای بازی مقابل استقلال به آمادگی می‌رسد و اگر او در تاریخ دوم دی، در اردوی تیم ملی المپیک نباشد برای سپاهان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

گلایه تند نورافکن از فدراسیون و وزارت ورزش!

علاوه بر نورافکن، شایان مصلح و مرتضی منصوری هم حضورشان در بازی مقابل شاهین بوشهر مشخص نیست، البته منصوری در حال حاضر مشغول پشت سرگذاشتن مراحل پایانی بدنسازی است و شانس بیشتری برای حضور در زمین دارد، با اینحال قرار گرفتن او در ترکیب بستگی به بررسی کادر پزشکی و درنهایت نظر امیرقلعه‌نویی دارد.

محمدایرانپوریان، محسن مسلمان و حامد بحیرایی نیز که مدتی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، اکنون به مرز آمادگی رسیده‌اند و با تشخیص و نظر کادرفنی می‌توانند برای سپاهان در بازی فردا به میدان بروند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس