سرلشکر جعفری

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) گفت: مشکلاتی که امروز در اقتصاد ما وجود دارد، بر اثر ایجاد انحرافاتی است که برخی انقلابی‌نماهای غرب‌گرا و لیبرال ایجاد کردند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) بعدازظهر امروز(سه‌شنبه، 26 آذر) در مراسم یادواره شهدای مدافع امنیت با بیان اینکه شهیدان ابراهیمی و رضایی که در حوادث اخیر به شهادت رسیدند، دو تن از شهدای برجسته فداکاری برای امنیت ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: پای درخت تنومند انقلاب اسلامی خون‌های زیادی به زمین ریخته شده است، اما به نظر من شهدای امنیت جایگاه ویژه‌ای در بین دیگر شهدایی که برای اقتدار و استحکام نظام اسلامی فداکاری کردند، دارند.

بیشتر بخوانید:

موشک‌های بالای هزار کیلومتر ما نقطه‌زن شده است/ مشکلات اقتصادی با تغییر رویکرد مدیریتی قابل حل است

وی افزود: انتخاب این مسیر یعنی دفاع از امنیت به سادگی و راحتی امر دفاع از کشور و یا حتی دفاع از حرم نیست؛ شهیدان حوادث اخیر در مقطع زمانی به میدان آمدند و به شهادت رسیدند که ابهامات زیادی در مردم و حتی نیروهای بسیجی وجود داشت که در این مقطع زمانی در برابر این سوء‌تدبیر، بی‌توجهی و بی‌تدبیری مسئولین اجرایی کشور چه کار باید کرد؟

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت در موقعیتی که همه نیروهای معاند نظام از جمله منافقین، سلطنت‌طلبان و ... برای مقابله با نظام نیروهای خود را سامان داده بودند، به میدان آمدند و جانفشانی کردند، گفت: البته ابهامات به‌وجود آمده در حوادث اخیر با بیانات مقام معظم رهبری به سرعت برطرف شد، اما هنوز هم برخی ابهام دارند که در برابر سوءتدبیر چه باید کرد و چگونه باید اعتراض کرد.

سرلشکر جعفری ادامه داد: سؤال دیگری که مطرح می‌شود این است که چگونه دشمنان و در رأس آنها آمریکا با وجود همه برنامه‌ریزی‌هایی که برای گسترش ناامنی در کشور ما انجام می‌دهند، موفق نمی‌شوند؟ هدف ناامنی‌های اخیر، کنترل و محدود کردن پیشرفت انقلاب اسلامی است که همان دست برداشتن از مسیر شهدا و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: همین روزهایی که در آن قرار داریم، نزدیک به یک سال است در شهرهای فرانسه اعتراضات جریان دارد، در انگلیس، برخی از شهرهای آمریکا و دیگر کشورهای منطقه نیز اعتراضاتی وجود دارد که بعضا منجر به ساقط شدن دولت‌ها شده است، اما چه می‌شود که در ایران اسلامی، این برنامه‌ریزی دشمنان شکست می‌خورد؟

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه از آنجایی که دشمنان ما از احمق‌ها هستند، پی به حقیقت و رمز و راز جمهوری اسلامی ایران نبرده‌اند، عنوان کرد: اساس این نظام با خون شهدا مستحکم شده و خون این شهدا پیِ این بنای عظیم است، این یک مبنای قرآنی دارد و تا زمانی که جامعه ما بر این مبنا حرکت کند، روزبه‌روز این نظام مستحکم‌تر می‌شود.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما با باورهای‌مان گره خوده است، گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران، قرن‌ها در انتظار چنین حادثه‌ای بودند، در مکتب عاشورایی ما، سال‌ها انتظار مردم ایران به سر آمد و نظام جمهوری اسلامی برپا شد.

وی افزود: مشکلاتی هم که امروز در اقتصاد ما وجود دارد، بر اثر ایجاد انحرافاتی است که برخی انقلابی‌نماهای غرب‌گرا و لیبرال ایجاد کردند و اقتصاد ما را با مبانی غربی پایه گذاشتند که این روند سال‌ها ادامه داشت، اما تغییر آن مبانی گرچه سخت است اما آغاز شده است و نوید تغییر این شرایط را با روندی که آغاز شده به زودی خواهیم دید؛ مشکلات اقتصادی حاصل عملکرد لیبرال‌ها است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه دشمنان از مبنای نظام اسلامی غافل هستند و روزبه‌روز هم این مبنا مستحکم‌تر می‌شود، اظهار داشت: شاهد آن هستیم که روز به روز ارزش شهادت و جانبازی بیشتر می‌شود که این به دلیل راه درستی است که انتخاب کرده‌ایم؛ اتکای انقلاب اسلامی به مردم است و مردم هم خود حاضر به تحمل سختی‌ها و مقاومت و پایداری در راه این انقلاب هستند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: این کلام رهبری است که شهدا تا وقتی زنده هستند با اقدامات‌شان به اسلام خدمت می‌کنند و وقتی شهید می‌شوند، تازه نطق آنها باز می‌شود و با مردم حرف می‌زنند که البته گوش شنوا برای شنیدن می‌خواهند.

وی افزود: تردید ندارم مردم ما اثرپذیری از حرف شهدا دارند و گوش شنوایی برای پیام شهیدان دارند، چراکه اگر نداشتند این ایستادگی‌ و مقاومت را که در برابر فشارها به معجزه می‌ماند، نداشتند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) ادامه داد: تا امروز همه تهدیدها در همه عرصه‌ها علیه انقلاب اسلامی و مردم ما اِعمال شده است، در زمان جنگ برای دفاع از خاک کشور باید کلی سخنرانی می‌شد تا عده‌ای به جبهه بروند، اما امروز برای بحث دفاع از حرم رهبری انقلاب تاکید می‌کنند که ما نیازی نداریم؛ اما شهیدانی با اشک و آه و گریه از پدر و مادر و همسر می‌خواهند که برای دفاع از انقلاب اسلامی کیلومترها دورتر از کشور بروند.

سرلشکر جعفری گفت: البته اگر مسیر باز می‌شد و نیاز به حرکت میلیونی جوانان در عرصه دفاع از انقلاب بود که شاید روزی نیاز شود، جوانان زیادی بودند که بروند و این معجزه انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی‌-اجتماعی حضرت بقیه‌الله (عج) در پایان با بیان اینکه فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان مؤمن و از خودگذشته است، تأکید کرد: امروز هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، جمعیت جوانان مؤمن و انقلابی هم از نظر کمیت و هم کیفیت بیشتر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    1 0
    یه نکته مهم و حرف حساب و دقیق و صحیح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس