جهانگیری

معاون رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌ای به دستگاه‌ها تاکید کرده است که هیچ یک از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حق مخالفت با هیچ بخشی از لایحه بودجه ۹۹ و یا درخواست تغییر هیچ بخشی از آن در مجلس را ندارند.

بیشتر بخوانید:

در ابلاغیه جهانگیری تاکید شده است که نمایندگان دولت حتی حق موافقت با پیشنهادهای نمایندگان مجلس درباره بندهای لایحه بودجه را نیز ندارند.

بر این اساس، سازمان برنامه و بودجه هرگونه مغایرت رفتار دولتی‌ها با این ابلاغیه را گزارش خواهد کرد.

تصویر ابلاغیه جهانگیری اینجا قابل مشاهده است:

همزمان بسیاری از کارشناسان لایحه بودجه را غیر واقعی می‌دانند. مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران هم امروز درباره لایحه بودجه ۹۹ گفت: «اگر لایحه بودجه ۹۹ اجرایی شود قطعا ما در سال ۹۹ مجددا یک جهش ناگهانی در مورد نرخ ارز خواهیم داشت و اتفاقی که در سال ۹۷ افتاد در سال ۹۹ هم تکرار می‌شود؛ لذا از مجلس می‌خواهیم به راهکار اساسی برای حل این مشکل بپردازد و به جای اینکه بودجه را تراز کند، بهتر است بودجه را جراحی کند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    18 1
    قانون این است که مجلس می‌تواند تغییر دهد. به قول امام، تو غلط می‌کنی قانون را قبول نداری. قانون تو را قبول ندارد. تو که حتی نمی‌توانی منشی اتاق خودت رو تغییر بدهی، چه یکهو پهلوان شدی.حنجره‌ی کی شدی باز؟
  • مرصاد IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    1 1
    جنابعالی بی جا می فرمایین ؛ دستور رضا قلدری میدی !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس