کد خبر 1020811
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
ویلموتس و استراماچونی

از تیم ملی تا چند باشگاه وضعیت نیمکتشان مشخص نیست.

به گزارش مشرق، وقتی لیگ نوزدهم آغاز شد کمتر کسی فکر می‌کرد با رسیدن به نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نیمکت تیم ملی سرمربی نداشته باشد و دو باشگاه مدعی هم با رسیدن به نیم فصل اول رقابت‌ها وضعیت سرمربیشان مشخص نباشد. این اتفاق اما در فوتبال ایران افتاده است.

مسوولان فدراسیون فوتبال که  بعد از کارلوس کی‌روش به سراغ مارک ویلموتس رفتند، بعد از دو شکست متوالی در راه صعود به جام جهانی تصمیم گرفته‌اند فردی دیگری روی نیمکت تیم ملی بنشیند با این وجود هنوز با ویلموتس اختلاف دارند و مشخص نیست سرمربی آینده تیم ملی چه کسی است.

بیشتر بخوانید:

آخرین قول و قرار مدیران استقلال با استراماچونی

استقلالی‌ها هم که بعد از چند فصل خود را به صدر جدول رده بندی رسانده بودند، با استعفای آندره‌آ استراماچونی به دلیل مشکلات مالی رو‌به‌رو شده‌اند و با گذشت بیش از یک هفته از ترک تهران توسط سرمربی ایتالیایی این باشگاه، هنوز مشخص نیست استراماچونی به ایران برمی‌گردد یا نه.

تراکتور تبریز هم که این فصل مصطفی دنیزلی سرشناس را روی نیمکت خود می‌دید و لیگ برتر را هم خیلی خوب آغاز کرد، بعد از گرفتن چند نتیجه دور از انتظار سرمربی شناخته شده‌ی خود را کنار گذاشته و بعد از اینکه علی دایی پیشنهاد حضور در این تیم را نپذیرفت، هنوز مشخص نیست سرمربی این تیم در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر چه کسی است.

علاوه بر تیم ملی، استقلال و تراکتور دیگر تیم لیگ برتری که وضعیت نیمکت آن مشخص نیست پارس جنوبی جم است. جمی‌ها لیگ را با فراز کمالوند آغاز کردند اما کمالوند بعد از پایان بازی‌های پارس در نیم فصل اول استعفا داد و هنوز سرمربی جدید این تیم برای نیم فصل دوم لیگ مشخص نشده است. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس