کد خبر 1020805
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
زیدان

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید هیاهویی که درباره حواشی اولین رویارویی مردان او با بارسلونا در این فصل وجود دارد را کم‌اهمیت می‌داند.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از ال‌کلاسیکو فردا شب (چهارشنبه)، حواشی غیرفوتبالی که پیرامون این بازی وجود دارد را بی‌مورد دانست.

با وجود اینکه اولین ال‌کلاسیکوی این فصل یک بار به تعویق افتاده، هنوز هم شایعاتی درباره احتمال بروز حواشی غیرفوتبالی با محوریت حمایت از استقلال‌طلبی کاتالونیا شنیده می‌شود و حتی از احتمال شکل گرفتن تجمع در فضای بیرون از ورزشگاه نوکمپ و سر داده شدن شعارهای سیاسی در داخل ورزشگاه سخن به میان آمده است. به همین دلیل فضای پرتنشی برای ال‌کلاسیکو شکل گرفته و تشدید اقدامات امنیتی برای این بازی هم جو آن را سنگین‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید:

مسی: رئال در نوکمپ متفاوت بازی می‌کند

زیدان اما به این مسئله توجهی ندارد و به همین دلیل به اعضای دو تیم توصیه کرد که خواسته اصلی مردم که تماشای یک بازی زیبا است را محقق کنند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در نشست خبری پیش از بازی گفت: در این هفته پیرامون این بازی حرف‌های فراوانی زده شده اما مردم فقط می‌خواهند شاهد یک بازی زیبا باشند. در نهایت کاری که ما باید انجام دهیم این است که انرژی‌مان را در زمین بازی صرف کنیم. به نظر من بازی برگزار خواهد شد.

زیدان در ادامه در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای مهار لیونل مسی دارد، اظهار داشت: این یک بازی فوتبال مهم و یک رویداد مهم است. می‌دانیم با چه تیمی روبه‌رو هستیم. می‌دانیم که حریف مسی را دارد اما تیم ما هم سلاح‌های خودش را دارد. ما می‌خواهیم مقابل بارسلونا یک بازی خوب ارائه کنیم و امیدوارم که هدف آنها هم همین باشد.

زیزو درباره احتمال تعویق مجدد ال‌کلاسیکو با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط گروهی از معترضان احکام صادر شده برای رهبران جدایی‌طلب ایالت کاتالونیا، تأکید کرد: نیازی نمی‌بینم که در این باره توضیح بدهم. من برای جواب دادن درباره این موضوع اینجا نیستم. وظیفه من فقط فکر کردن به اتفاقاتی است که در زمین بازی رخ می‌دهد. ما داریم خودمان را برای بازی آماده می‌کنیم و این تنها چیزی است که برای‌مان اهمیت دارد نه هیچ چیز دیگری. خوشحال می‌شویم که در ال‌کلاسیکو بازی کنیم.

زیدان درباره اوج‌گیری اخیر فده والورده در پست هافبک دفاعی و احتمال به میدان فرستادن او در ال‌کلاسیکو گفت: ما در رئال مادرید توانسته‌ایم پتانسیل‌های والورده را کشف کنیم. او بازیکنی است که خیلی خوب بازی می‌کند و این ارزش باشگاه را نشان می‌دهد. ما همیشه بهترین بازیکنان را داشته‌ایم. تمام تمرکز ما روی بازی فرداست و من باید درباره آن تصمیم‌گیری کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس