سردار یزدی درشورای شهر

با رأی اعضای شورای شهر نام خیابان طوس در تهران به نام کیارستمی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، در جلسه امروز شورای شهر دو صورتجلسه در مورد نامگذاری‌های خیابان‌های پایتخت انجام گرفت و پس از رأی اعضای شورا به نامگذاری‌های جدید 14 خیابان و کوچه و معبر تغییر نام خیابان طوس به کیارستمی مطرح شد.

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران درباره این موضوع بیان داشت: در جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن عمومی شهر تهران این موضوع بررسی شده تا خیابان 26 ولنجک در منطقه یک شهرداری به نام پیشنهادی شهیدان ابوطالبی و خیابان طوس در محدوده باغ فردوس در منطقه یک به نام عباس کیارستمی تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: همچنین این موضوع مطرح شده که خیابان تختی در محدوده باغ فردوس در منطقه یک شهرداری به نام استاد جلیل شهناز و خیابان بی‌نام در منطقه 2 تهران به نام شهیدان اسفندیاری تغییر کند همچنین کوچه اخیانی در محدوده توحید به نام پیشنهادی خدایار مطرح شده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خیابان هفتم در محدوده بوستان سعدی در منطقه 6 نیز نام پیشنهادی بهمن کشاورز برای آن مطرح است. سرانجام با نظر موافقان و مخالفان این نامگذاری‌ها همه پیشنهادات به صورت یکجا با 14 رأی موافق به تصویب رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • saeid IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    1 0
    تنها کاری که شورای شهر پیگیر آن بوده است در این دوره فقط همین نام گذاری بوده است و بس کمبود اتوبوس ومترو وآلودگی و... را نمی بینند ای پدر سیاست بسوزد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس