کد خبر 1020747
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
استراماچونی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به رفتارهای بسیار غیر حرفه‌ای «آندره‌آ استراماچونی»، بازگشت او دیگر برای باشگاه استقلال سودی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص حواشی این روزهای فوتبال ایران اظهار داشت: وقتی مسوولان باشگاه کوچک باشند این شیوه رفتاری استراماچونی هم طبیعی خواهد بود. امیدوارم این مساله درس عبرتی شود برای دیگر مدیران ما تا شاید دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی ادامه داد: اگر روزی استراماچونی بخواهد به فوتبال ایران بازگردد باید ابتدا از هواداران عذرخواهی کند. البته من از مخالفان بازگشت این مربی هستم زیرا او دیگر نمی‌تواند در فوتبال ایران موفق باشد و هواداران هم بابت رفتارهای اخیر او بسیار دلگیر هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این مربی در ایتالیا بیکار بود و با همکاری دلالان توانست به استقلال بیاید و حالا بعد از پنج برد با احساس هواداران بازی می‌کند. برایم جالب است استراماچونی چرا زمانی که تمام بازی‌ها را می‌باخت و پول نمی‌گرفت از سمتش استعفا و استقلال را رها نمی‌کرد.

وی ادامه داد: مربی در جایگاه معلم قرار دارد و به اعتقاد من رفتارهای استراماچونی در شان یک معلم نیست.

بیشتر بخوانید:

سفارت ایران تا بعد از ظهر به استراماچونی وقت داد

روشن اظهار داشت: متاسفانه مدیران فوتبال ما یاد گرفته اند به خارجی ها باج دهند و در نهایت هم بابت این باج دادن‌ها خسارت می‌دهند. باز هم تاکید می‌کنم و از مدیران آینده استقلال می‌خواهم استراماچونی را به ایران باز نگردانند زیرا او دیگر نمی‌تواند برای استقلال مفید باشد.

وی افزود: اگر در باشگاه استقلال کمیته فنی قوی وجود داشت و مدیران اجازه می‌دادند که این کمیته با سرمربی صحبت کند امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص احتمال بازگشت فتح الله زاده گفت: من اگر جای او بودم این پیشنهاد را قبول نمی‌کردم زیرا بازگشت فتح الله زاده اشتباه بزرگی است. در شرایط فعلی هیچ مدیری نمی‌تواند به استقلال کمک کند و هر کسی بیاید به معنای واقعی آبروی خود را وسط گذاشته است.

وی تاکید کرد: پیشنهاد من به فتح الله زاده این است که اگر روزی قصد بازگشت داشت با شرط و شروط این پیشنهاد را بپذیرد.

روشن در پایان گفت: در تمام این سال‌ها یک موضوع برایم بسیار جالب بوده است. تمام مدیرانی که در این سال‌ها به استقلال آمده اند، گفته‌اند که حقوقی دریافت نکرده اند. مگر این باشگاه چقدر برای آنها سود داشته که حاضر بودند رایگان کار کنند؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    9 11
    آقای روشن شما که پیشکسوت استقلالید چرا به جای پیشنهادهای امیدوارکننده فقط همش از یاس و نا امیدی حرف میزنید چرا از بازگشت استرا و فتح الله زاده نگرانید چرا میگویید اگر استراماچونی بیاید نمیتواند در استقلال موفق باشد چرا میگویید در شرایط فعلی هیچ مدیری نمی‌تواند به استقلال کمک کند شما فقط ایراد می گیرید و دنبال راه حل نیستید . استراماچونی همچنان محبوب هواداران هست و بازگشتش کمک بسیار زیادی به استقلال میکند .
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      5 7
      جناب هوادار خیلی کشته مرده استراماچونی هستی هزینه شو از جیب مبارکت بده ، ته بیت المال دراومده با اینهمه ریخت و پاش فوتبال بارسلوناتون
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    6 3
    حسن روشن : من میدونم نمیشه
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    8 3
    پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: این مربی در ایتالیا بیکار بود و با همکاری دلالان توانست به استقلال بیاید.
  • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    5 2
    آقای روشن خودت را بین هواداران بی ارزش نکن همینطوری هم کلی علامت سوال جلو ی خیلی از اظهار نظر های قبلی شما هست
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    4 5
    استراما پولي
  • ناشناس IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 4
    آینده ثابت خواهدکردکه بازگشت استراماچونی ضررش بیش ازاستفاده اش برای استقلال آب خواهدخورد.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 2
    حرفهای آقای روشن عین حقیقت است و البته تلخ! هواداران محترم استقلال هم بزرگواری کنند و منافع کلی فوتبال و جامعه جوانان را در نظر داشته باشند. باور کنید ماچونی سوپر من نیست ! استقلال با این بازیکنان ( البته بجز غفوری) ابزار قدرتمندیست که دست هر مربی بی تجربه ای هم که باشد نتیجه میگیرد.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 2
    بازگشت استرا بیشتر به ضرر قرمزها است!
  • محمد از اندیمشک IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    3 0
    بعنوان یک استقلالی قدیمی و دو آتیشه موافق بازگشت ایشان هستم ولی نباید دوباره شرایطی رو بوجود آورد که استراماچونی برای تیم حاشیه درست کنه و صد البته باید یک دستیار ایرانی ورزیده و باهوش هم در کنار ایشان مشغول به کار بشود تا در صورت قهر دوباره استراماچونی از دستیار ایرانی استفاده شود و نیمکت تیم خالی نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس