کد خبر 1020742
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
روزبه چشمی

باشگاه ترابزون‌اسپور وضعیت روزبه چشمی، مدافع ۲۶ ساله استقلال را به طور جدی زیرنظر دارد.

به گزارش مشرق، نشریه ترکیه‌ای «دامگا» چاپ استانبول نوشت؛ «تلاش‌ها برای جذب روزبه چشمی ادامه دارد، مدافعی که در صدر لیست نقل‌و‌انتقالات باشگاه ترابزون‌اسپور قرار دارد. روزنامه‌نگاران ایرانی درباره این بازیکن ایرانی که به طور جدی مورد توجه باشگاه ترابزون‌اسپور قرار دارد، نظرات جالبی دارند.

بیشتر بخوانید:

آغاز مذاکره ترابزون‌ برای انتقال یک استقلالی

ترابزون‌اسپور که شب گذشته (دوشنبه) در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه با نتیجه 2 بر یک مغلوب دنیزلی‌اسپور شد و امتیازات این بازی را از دست داد، همچنان روی تقویت تیم در نقل‌وانتقالات کار می‌کند. ترابزون‌اسپور که پیش از این وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت گرفت، یک بار دیگر نظرش معطوف به ایران شده است. استعدادیاب‌های باشگاه ترابزون‌اسپور پیش از این در چند دیدار بازی روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش و باتجربه استقلال را از نزدیک دیده‌اند و گزارشش را به این باشگاه ترکیه‌ای ارائه داده‌اند. از آنجایی که قرارداد این مدافع یک متر و 92 سانتی‌متری در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، ترابزون‌اسپور که به این بازیکن به چشم یک خریدار واقعی نگاه می‌کند، می‌تواند با رقمی نه‌چندان زیاد او را به خدمت بگیرد. روزنامه‌نگاران ایرانی هم درباره این مدافع استقلال امیدوارکننده صحبت کردند و معتقدند که او می‌تواند رهبر جدید خط دفاعی آبی‌وعنابی‌ها شود».

روزنامه نگار ایرانی، درباره این مدافع 26 ساله به روزنامه دامگا می‌گوید: «روزبه در سال‌های اخیر هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر فوتبال ایران یکی از بهترین مدافعان بوده و به لحاظ کیفی پیشرفت خوبی داشته است. چشمی از زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرده، تاکنون بازی‌های تأثیرگذاری از خود به نمایش گذاشته است. همین عملکرد خوب سبب شد تا درهای تیم ملی ایران به روی او باز شود و کارلوس کی‌روش او را به اردوی تیم ملی دعوت کند. پست تخصصی چشمی، هافبک دفاعی است، اما قابلیت بازی در پست دفاع میانی را هم دارد. این مدافع 26 ساله در تیم ملی هم در پست دفاع میانی بازی می‌کند.

کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره این بازیکن یک جمله معروف دارد که می‌گوید "چشمی مدرن‌ترین مدافع 10 سال اخیر تیم ملی است". روزبه در نبردهای تن‌به‌تن خیلی قدرتمند است. چشمی که در چند بازی اول فصل جاری نتوانست استقلال را همراهی کند، از زمان بازگشتش به ترکیب این تیم، آبی‌پوشان تن به شکست نداده‌اند و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ برتر ایران هستند. حضور سیدمجید حسینی در ترابزون‌اسپور هم می‌تواند برای روزبه یک مزیت به شمار برود. چشمی و حسینی در کنار هم می‌توانند کارهای خوبی انجام دهند و روزبه می‌تواند رهبر جدید خط دفاعی آبی‌وعنابی‌ها شود».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس