کد خبر 1020721
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
تیموریان

بازیکن سابق استقلال می گوید آبی‌ها فقط نیاز به آرامش دارند و قادر خواهند بود با بازگرداندن سرمربی ایتالیایی به موفقیت دست یابند.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان بازیکن سابق استقلال می‌گوید در حال حاضر بهترین فرد برای مدیریت استقلال شخص علی فتح‌الله‌زاده است زیرا مردم با او خاطرات خوبی دارند. تیموریان که این روزها اختصاصی تمرین می‌کند از قهر ‌گفت و اینکه باشگاه باید هر چه زودتر مقدمات حضور دوباره او در ایران را فراهم کند.

 شرایط تیم را در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنید ؟

به نظر من استقلال در نتیجه‌گیری موفق عمل کرده است و توانسته علاوه بر کسب نتیجه فوتبال زیبایی را هم به نمایش بگذارد به نظر من استقلال اگر بتواند این روند را ادامه دهد مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است فقط این تیم نیاز به آرامش دارد.

اما در حال حاضر آرامش در استقلال وجود ندارد. موافقید؟

این خیلی بد است که استقلال آرامش لازم را از دست داده است زیرا که این به تیم لطمه می‌زند یکی از فاکتورهای موفقیت‌ وجود آرامش در تیم است.

بیشتر بخوانید:

بازگشت آندو به استقلال؟

نظرتان در مورد رفتن استراماچونی چیست؟

رفتن ایشان به مدیریت باز می‌گردد مدیریت باشگاه‌ها اگر درست و منظم باشد هرگز چنین اتفاقاتی نمی‌افتد قطعا باشگاه استقلال نتوانسته به تعهداتش نسبت به قرارداد استراماچونی عمل کند و همین باعث شده که ایشان ناراحت شوند.

فکر می‌کنید استراماچونی به استقلال بازگردد؟

اگر بتوانیم مشکلاتی را که او دارد حل کنیم این اتفاق خواهد افتاد به هر حال استراماچونی نشان داده که  می‌تواند با استقلال به موفقیت برسد زیرا پتانسیل قهرمانی در استقلال وجود دارد.

عملکرد استقلال در نیم فصل لیگ چطور بوده است؟

استقلال در هفته‌های اول به دلیل عدم هماهنگی و شناخت بازیکنان با کادر فنی از یکدیگر نتوانست به موفقیت خوبی پیدا کند اما در ادامه مربی ایتالیایی تفکراتش را به بازیکنان دیکته کرد و همین باعث شد عملکرد استقلال و نتیجه‌گیری‌اش تغییر کند و همین باعث صدرنشینی استقلال در هفته‌های اخیر شد اگر استراماچونی به استقلال باز گردد صدر جدول و قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

این روزها شایعه بازگشت علی فتح‌الله زاده به استقلال است؟

استقلال باید قبول کنیم که هواداران از فتح‌الله زاده خاطرات خوبی دارند. قهرمانی‌های سال‌های گذشته استقلال با مدیریت فتح اله زاده بود ما باید به حرف هواداران استقلال احترام بگذاریم او خواسته آنها را اجابت کنیم تغییر و تحول در باشگاه‌های ایرانی همشه وجود داشته و به نظر من زوج استراماچونی و فتح‌اله زاده می‌تواند استقلال را قهرمان ایران کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس