کد خبر 1020609
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
مهدی قائدی

فوتبالی که استراماچونی در استقلال ساخته یک فوتبال راحت و روان است. در بازی با شاهین بوشهر هم مهاجمان این تیم گل زدند و هم هافبک‌ها و هم مدافعان.

به گزارش مشرق، استقلال بازی با پیکان کمی دغدغه‌مند بود. در شوک ترک اردوی تیم از سوی استراماچونی بود و در نهایت بازی را با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برد، اما استقلال بازی با شاهین کمی از این استرس دور شده بود. گویی به این نتیجه رسیده بود که دیگر استرا نمی‌آید، اما زندگی ادامه دارد و باید واقعیت‌های فوتبال را درک کرد.

 

این تیم هنوز بوی استرا می‌دهد و با تاکتیک‌های او بازی می‌کند. البته تضمینی وجود ندارد که در صورت نیامدن مربی ایتالیایی تیم همان روند گذشته را داشته باشد. چون آندره‌آ باید باشد تا ایرادات جدید تیم را ببیند و آن را برطرف کند. استقلال برای اینکه همانند گذشته بازی کند باید سرمربی تیم را بالای سر داشته باشد. تیم نیاز به ارنج خوب دارد. بازیخوانی و تغییر تاکتیک. استقلال فقط تا چند هفته می‌تواند با همان شادابی و طراوت دوران حضور استراماچونی بازی کند و از جایی به بعد عدم حضور این مربی در تمرینات استقلال تأثیر خود را خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه بامدادی استقلال درمورد استراماچونی +عکس


البته فوتبال برای استقلال ادامه دارد. همچنین استراماچونی. فوتبال بدون استراماچونی به پایان نمی‌رسد و استقلال می‌تواند مسیر قهرمانی را دنبال کند. استقلال حتی می‌تواند مربی بهتر جذب کند، اما این‌طور نیست اگر مربی‌ای در حد و اندازه استراماچونی و یا مربی بهتر نیاورد نتایج گذشته تکرار شود. البته که تکرار نمی‌شود؛ تأثیرات حضور استراماچونی در استقلال بعد‌ها مشخص می‌شود. بعداً باشگاه متوجه می‌شود چه مربی خوبی را از دست داده است.


اما فوتبالی که استراماچونی در استقلال ساخته یک فوتبال راحت و روان است. در بازی با شاهین بوشهر هم مهاجمان این تیم گل زدند و هم هافبک‌ها و هم مدافعان. تیمی رو به جلو که به خوبی از فضا‌ها استفاده می‌کند و متوجه شده در صورتی به دروازه حریف خواهد رسید و در موقعیت قرار می‌گیرد که پیش از خلق موقعیت خوب بازی کند. این فوتبال بوی قهرمانی می‌دهد و اگر این موقعیت به بهانه از دست دادن استراماچونی از دست برود مدیریت استقلال گناه نابخشودنی مرتکب شده است.
مهدی قائدی پیش‌تر در مورد آندره‌آ گفته بود کلمه‌ای که می‌توانم برای توصیف او به‌کار ببرم فوق العاده است؛ او به من یاد داد چگونه به توپ ضربه بزنم و چگونه در موقعیت قرار بگیرم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    0 1
    جلل الخالق! توهم سازان بازی کثیف فوتبال خود اسیر توهم اند ؟ تموم شد که عجبا ! چقدر حاشیه ؟ شما از پت و مت بنویسید ملت هم به زندگی کاریکاتوریشون ادامه بدن دیگه. همچین از این استرا مینویسن انگار که عمه کاربلد خبرساز جهانگیری هست عجبا
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      1 0
      بوی جوی مولیان آید همی -- یاد یار مهربان آید همی (خدایا عاقبت فوتبال مارا در کنار مافیای دلالان فوتبال ختم به خیر کن)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس