کتاب کارت دعوت - نشر جام جم - کراپ‌شده

«کارت دعوت» مجموعه‌ای از ۳۴ داستان کوتاه است که توسط جمعی از نویسندگانِ پایگاه نقد داستان (naghdedastan.ir) نگارش شده است.

به گزارش مشرق، دوازدهمین دوره‌ی جایزه ادبی «جلال آل احمد» عصر روز شنبه بیست و سوم آذر ماه با معرفی برگزیدگان به پایان رسید. در مراسم اختتامیه این دوره، آیین رونمایی از کتاب جدید نشر جام جم با عنوان «کارت دعوت» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مدیر نشر جام جم و گردآورندگان کتاب و اهالی فرهنگ و ادبیات برگزار شد.

«کارت دعوت» مجموعه‌ای از ۳۴ داستان کوتاه است که توسط جمعی از نویسندگانِ پایگاه نقد داستان (naghdedastan.ir) نگارش شده است. افرادی با استعداد نویسندگی که تلاش می‌کنند ظرفیت و خلاقیت داستان‌نویسی خود را با کمک آموزش‌ها و نقدها و بررسی‌های این پایگاه پرورش دهند.

قاسم صفایی‌نژاد مدیر نشر جام جم، درباره‌ی لزوم توجه ویژه به داستان‌های گروهی می‌گوید: تاکنون مجموعه داستان‌های گروهی آن‌چنان که شایسته است، جدّی گرفته نشده‌اند؛ چه از طرف ناشران و جریده‌های ادبی و چه از طرف منتقدان و صاحب‌نظران ادبیات داستانی. اما واقعیت این است که خوانندگان و ناشران به‌واسطه مجموعه داستان‌های گروهی، نویسندگان محبوب‌شان را برمی‌گزینند. چرا که فقط یک مجموعه داستان گروهی است که به مثابه یک نمایشگاه نقّاشی گروهی، فضای مقایسه و انتخاب و برگزیدن را برای خواننده فراهم می‌کند.

کتاب «کارت دعوت» که توسط احسان رضایی و یزدان سلحشور در ۲۴۰ صفحه گردآوری شده با قیمت ۴۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.
علاقه‌مندان به ادبیات داستانی برای خرید این کتاب می‌توانند به سایت نشر جام جم به آدرس ( jjp.ir ) مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس