کد خبر 1020528
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
شهدای ناجا

فرمانده نیروی انتظامی در آیین تجلیل از پژوهشگران عرصه نظم و امنیت در دانشگاه علوم انتظامی امین، تعداد شهدای ناجا در ناآرامی‌های آبان ماه را دو نفر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری با تاکید بر اینکه مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی ناجا کانون ایده‌پردازی و تحقیق باشند، گفت: باید مطابق با نیازسنجی‌ها به روز شویم و یک گام جلوتر از نیازهای روز حرکت کنیم.


 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و وقوع حوادثی در کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث نه تنها غافلگیر نشد بلکه ماموریت خود را هوشمندانه و مقتدرانه انجام داد در واقع باید بگویم نیروی انتظامی در تمام صحنه ها حضور هوشمندانه و مقتدرانه دارد و این مهم به تایید مردم و صاحب نظران رسیده است.
سردار اشتری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ادامه داد: فرمایشات معظم له همچون آبی بر آتش بود و باعث شد مردم صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کنند و انصافا نیروهای پلیس نیز در جریان این حوادث شجاعانه ایفای نقش کردند.


فرمانده ناجا با اشاره به شهادت ۲ تن از نیروهای پلیس در جریان حوادث اخیر خاطر نشان کرد: سبزپوشان ناجا به این که می توانند برای امنیت کشور و مردم ایفای نقش کنند، افتخار دارند، ان شاء الله بتوانیم در همه برهه ها سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

پیکر شهید سرگرد «ایرج‌ جواهری» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در شهر کرمانشاه تشییع شد. وی از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز شنبه ۲۵ آبان با عده ای از ناامن‌کنندگان جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    16 4
    بدبخت ما مامورین ناجا هرچنتا بمیریم کسی عین خیالش نیس
  • US ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    7 21
    اگه فکر کردید تهران و اصفهان و تبریز و مشهد و شیراز و اهواز مثل حمص و حما و حلب و داریا و ... شخم نمیخورن سخت در اشتباهید . کمر محور تروریستی مقاومت شکسته .
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      13 2
      اتفاقا کمر مقاومت توپه توپه، بمب اتم هم بهش کارگر نیست ، شخم رو تو تروریست و دوستات و ارباباتون توسط محور مقاومت خوردید. منتظر شخم های دیگه هم باشید.
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      8 0
      شما خودتون شاهد نابودی آمریکا خواهید بود،تاریخ مصرف آمریکا تموم شده
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    15 2
    روحشان شاد و لعنت بر قاتلین بی شرف آنها.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    16 1
    خدا رحمتشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس