کد خبر 1020488
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
دیاباته قائدی استقلال

تنها تیمی که تا هفته پانزدهم توانسته از میانگین 2 گل زده در هر بازی فراتر برود پیکان مدیرروستا بود که 2.06 گل زده در هر بازی را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، یکی از عوامل محبوبیت استراماچونی در استقلال نحوه بازی آبی‌ها بود. اگرچه بردهای راحت و پی در پی می‌تواند هر هواداری را عاشق سرمربی تیمش کند اما بازی هجومی و زیبا و چشم‌نواز به خصوص در فوتبال ایران یک ارزش افزوده حساب می‌شود! استراما در استقلال هم نتیجه می‌گرفت و هم یکی از بزرگترین بحران‌ آبی‌ها در چند فصل اخیر یعنی گل‌زدن را به خوبی حل کرده بود. استقلال حالا دیگر نه تنها بحران گلزنی را به دست فراموشی سپرده است بلکه اگر با همین روند ادامه دهد این بار نامش را به عنوان رکورددار گلزنی در تاریخ لیگ برتر ثبت خواهد کرد. 32 گل زده در 15 بازی میانگین 2.13 گل زده در هر بازی را ثبت کرده که میانگین هیجان‌انگیزی است. استقلال با این میانگین گل‌زده رکورددار تاریخ لیگ برتر تا هفته پانزدهم لیگ است.

بیشتر بخوانید:

استقلال در صدر بهترین باشگاههای ایرانی +عکس

تیم‌هایی که تا هفته پانزدهم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته‌اند میانگین گل‌زنی‌شان طبق جدول زیر بوده است:

 تنها تیمی که تا هفته پانزدهم توانسته از میانگین 2 گل زده در هر بازی فراتر برود پیکان مدیرروستا بود که 2.06 گل زده در هر بازی را ثبت کرد. البته هر جا صحبت از رکوردهای گلزنی است نام قلعه‌نویی هم دیده خواهد شد. استقلال و تراکتور با سرمربی‌گری ژنرال در فصول هشت و یازده هم به صورت میانگین در هر بازی 2 گل زدند. استقلال استراماچونی اما با 2.13 گل‌زده رکورد ویژه‌ای را خلق کرده است و در صورت ادامه این روند می‌تواند رکوردهای نیم‌فصل و پایان فصل را هم جابجا کند. 

از میان سه تیمی که در جدول میانگین 2 گل زده و بالاتر را دارند پیکان و تراکتور در تمام بازی‌ها گل‌زده‌اند و هیچ دیداری نبوده که مهاجمان این تیم ناکام بمانند. استقلال اما در اوایل فصل که شرایط خوبی نداشت در دو بازی نتوانست دروازه حریفان را باز کند و به همین دلیل 32 گل را در تعداد بازی‌های کمتری به ثمررسانده. 

همچنین در میان این تیم‌ها همه آنها به غیر از پرسپولیس بالای 15 گل دریافت کردند. پرسپولیس وینگو تنها تیمی بود که با 15 گل خورده کمترین گل دریافتی را در میان بهترین خطوط حمله تا هفته 15 داشت. استقلال استراما هم توانسته همین آمار را ثبت کند و با میانگین یک گل خورده در هر بازی در این زمینه هم شرایط خیلی بدی نداشته باشد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    36 7
    پس الکی نیست هر کاری کردن تا استرا از استقلال بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس