کد خبر 1020405
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
تازه‌ترین اختلاف استراماچونی با استقلال پس از واریز پول/ سرمربی ایتالیایی ۵۰ هزار یورو بیشتر می‌خواهد

مترجم استراماچونی درباره بازگشت او گفت: اگر در مورد اراده استراماچونی باشد من می‌گویم او به احتمال بالای ۹۰ درصد برمی‌گردد اما به هر حال باشگاه هم باید پولش را بدهد.

به گزارش مشرق، دانشیار، مترجم و دستیار استراماچونی درباره شرای این تیم و نظارت سرمربی در روند تمرینی شاگردانش گفت: در اینکه آقای استراماچونی دوست دارد به ایران برگردد من ذره‌ای تردید ندارم اما فکر می‌کنم برای پاسخ دادن به سوال شما باید تا ساعت چهار پنج بعدازظهر صبر کنیم و ببینیم آیا او پولش را می‌گیرد یا نه.

او ادامه داد: من هر روز و هر ساعت با ایشان در تماس هستم. او به ما می‌گوید در تمرین چه کار کنیم، حتی به من می‌گوید انرژی بازیکنان در تمرینات چطور است و کدام بازیکن آماده‌تر است. این نشانه مثبتی است و ایشان دوست دارد سرمربی استقلال باشد. تمرین امروز استقلال برگزار نشد و جالب است که من به شما بگویم این اتفاق با نظر مستقیم آقای استراماچونی بوده است، ایشان گفتند چون بازیکنان خسته هستند و البته به دلیل آلودگی هوا بهتر است تیم امروز استراحت کند. 

بیشتر بخوانید:

شرایط قرارداد جدید استراماچونی با استقلال

دانشیار گفت: برای اینکه بدانید او چقدر پیگیری استقلال است باید بگویم با من تماس گرفت و گفت باشگاه باید با به تعویق افتادن بازی با سپاهان در جام حذفی مخالفت کند چرا که آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند اما استقلال باید در پلی‌آف بازی کند و آبی‌ها نمی‌توانند در زمستان شرایط فشرده بازی‌ها را تحمل کنند. 

مترجم استراماچونی در پایان گفت: اگر در مورد اراده استراماچونی باشد من می‌گویم او به احتمال بالای ۹۰ درصد برمی‌گردد اما به هر حال باشگاه هم باید پولش را بدهد. امیدوارام این بی‌اعتمادی برطرف شود و او به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس