اگر قرار است که شما وارد عرصه ی رقابتی شوید پس باید به خوبی بدانید که برای پیروز شدن در دنیای رقابت با دیگر رقبا باید در این حوزه به فعالیت مشغول شوید. ما در ادامه این مطلب تمامی تلاش خودمان را بکار گرفته ایم تا شما را با دیجیتال مارکتینگ و مزیت های آن آشنا کنیم و همچنین در پایان یکی از بهترین شرکتهای را که در زمینه دیجیتال مارکتینگ می تواند به کمک شما بیاید را معرفی نموده ایم. ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید...

امروزه پیشرفت های بسیار زیادی را در عرصه علم و تکنولوژی مشاهده می کنید و می دانید که در روز استفاده از تلفن همراه به قدری افزایش پیدا کرده است که نمی توان یک روز را بدون چنین دستگاه های تصور کرد و مردم برای برطرف کردن نیازهایشان معمولا از اینترنت و گوشی های همراه استفاده می کنند.

دیجیتال مارکتینگ به دسته ی از فعالیت ها گفته می شود که بر پایه اینترنت می باشد و در حوزه دیجیتال است و از روش های بازاریابی سنتی بسیار نوین تر و فراتر می باشد.

دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مختلفی را شامل می شود :

- تبلیغات رپورتاژ آگهی

- تبلیغات بنری

- تبلیغات نیتیو

- شبکه های اجتماعی

- طراحی سایت در تهران و شهرستان ها

- سئو سایت

- تبلیغات اینترنتی همچون گوگل ادورز

- ایمیل مارکتینگ

- فعالیت در شبکه های اجتماعی

- و.....

آشنایی با مدل های دیجیتال مارکتینگ

1)بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو که به اختصار سئو نامیده می شود یک روند عالی است برای اینکه وب سایت شما در موتورهای جستجو (مانند گوگل ، یاهو ، بینگ و....) بهتر دیده شود و جز بهترین مدل دیجیتال مارکتینگ معرفی می شود.

با استفاده از سئو ، موجب می شوید که وب سایت شما در صدر نتیجه های موتورهای جستجو دیده شود و در نهایت مخاطبان بیشتری به سمت شما می آیند و هر روز بر تعداد مشتریان شما بیشتر می شود.

مردم این روزها برای برطرف کردن نیازهای کوچک و بزرگ از خرید لباس، وسایل منزل تا پیدا کردن یک تعمیرکار نزدیک محل سکونت از اینترنت استفاده می کنند و این طبیعی است که پس از جستجو وقتی با وب سایت شما روبرو شوند به سراغ خرید از شما بیایند.

بهتر است سئو را در یک جمله اینگونه تعریف کنیم که سئو به معنی بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است و میتواند به هیمن طریق موجب سرعت سایت ، درج و انتشار محتواها ، حل مشکل های تکنیکی و لینک سازی درونی و بیرونی سایتتان باشد. همه ی این موارد در راستای این است که وب سایت شما در میان دیگر وب سایت ها در موتورهای جستجو در صدر نمایش داده شود.

2)بازاریابی محتوا یا CONTENT MARKETING

بازاریابی محتوا به نحوه ی بر مشتریان بالقوه تاثیر می گذارد که بدون اینکه به آن ها در خصوص خرید فشاری وارد کند آنها را جذب و درگیر می کند و به نحوه ی است که نیاز مشتریان را در لحظه برطرف می کند و به همین جهت منجر به ایجاد ارزش می گردد و حس اعتماد را در مشتریان به وجود می آورد و در نهایت مشتری به سمت شما می آید.

از جمله روشهای است که به عنوان زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو (سئو) به شمار می آید. یک محتوا میتواند به صورت یک بنر تبلیغاتی یا در قالب یک ویدئو باشد.

محتوا در هر وب سایتی نقش مهمی را ایفا می کند و به نوعی پادشاه وب سایت شما محسوب می گردد و تمامی افراد تقریبا آن را قبول دارند.

3)بازاریابی شبکه های اجتماعی social media

یکی از مهم ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال محسوب می شود و مردم چون امروزه در اقشار مختلف جامعه در شبکه های اجتماعی مختلفی حضور دارند می توانند برای خودشان تبلیغاتی را انجام بدهند و این روش مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

حتی افرادی که از خودشان وب سایت ندارند و کسب و کاری را شروع کرده اند نیز می توانند در هر شبکه ی اجتماعی که عضو هستند در خصوص کسب و کارشان تبلیغ کنند و برای خودشان مشتری جذب کنند. بهتر است که با توجه به قرار گرفتن چنین بستری در اختیارتان از آن استفاده کنید.

4)تبلیغات کلیکی PPC

برعکس روش قبلی که ذکر کرده ایم شما برای استفاده از تبلیغات کلیکی حتما باید وب سایت داشته باشید. این روش برای افرادی مناسب است که علاوه بر اینکه میخواهند سریع نتیجه گیری کنید و هم از نظر مالی تصمیم دارند که هزینه های زیادی را صرف کنند و البته که  شاید دانش سئو را نداشته و صبر و حوصله نیز ندارند مناسب است. در چنین روشی به ازای هر کلیکی که کاربر انجام میدهد شما باید مبلغی را پرداخت کنید که این هزینه ها به موتورهای جستجو همانند گوگل است و شرکتهای به عنوان واسط این کار را انجام میدهند.

تبلیغات کلیکی خیلی سریع میتواند برای وب سایت شما ترافیکی را ایجاد کند. اگر شما بتوانید به میزان لازم هزینه کنید میتوانید نتیجه های نخست را به وب سایتتان اختصاص بدهید و مشتریان بالقوه قبل از اینکه کسب و کاری را مشاهده کنند با شما آشنا شوند.

5)ایمیل مارکتینگ

از جمله روش های پر بازده در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. شما به طریق ایمیل مارکتینگ کاربران را به سمت محصول یا خدماتی که عرضه می کنید هدایت می نمایید. این روش از جمله شیوه های بسیار تاثیرگذار در بازاریابی آنلاین به شمار می رود.

ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است.

6)تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین مزیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه می آورد. اول اینکه کم قیمت است و پرمخاطب تر می باشد و دوم قابل اندازه گیری است و سوم قابل شخصی سازی کردن می باشد.

شما در وب سایت های پر بازدید در تبلیغات آنلاین محتواهای خودتان که میتواند یک بنر نیز باشد، درج می کنید و بابت آن هزینه پرداخت می نمایید. این روش تبلیغات میتواند رپورتاژ آگهی نیز به شمار بیاید که راهکاری برای رشد وب سایت و همچنین سئو می باشد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ علمی است که به شما در روند بهبود فرآیند بازاریابی کمک می نماید و میتواند برای مدیرها و صاحب های کسب و کارها در دنیای امروزی بسیار تاثیرپذیر باشد تا بتواند از رقباهایشان سبقت بگیرند و از این رو عده ی علاقه مند هستند که خودشان این علم را یادبگیرند و حتی در خصوص آن اطلاعاتی را کسب کنند تا موفق به تجزیه و تحلیل شوند. ما یک پیشنهاد ویژه به شما داریم و اینکه به دنبال راهکارهای باشید که درست و نتیجه بخش هستند و با توجه به بودجه ی که دارید از این راهکارها استفاده نمایید. به دنبال این موضوع میتوانید در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینتن شرکت نمایید.

از جمله مزیت های آموزش دیجیتال مارکتینگ در آکادمی اینتن میتوان به اساتید موفق و باتجربه ی اشاره کرد که به راحتی به تحلیل پروژه می پردازند و راهکارهای مناسبی را به شما ارائه می کنند و شما را همراهی می نمایند تا در مسیری اصولی و صحیح قرار بگیرید.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

شرکت اینتن دارای تیم فنی متعهد و نیروهای جوانی ست که در طول دهه گذشته توانسته اند خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه بدهند که از نظر آن ها به عنوان بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شناخته شده اند و توانسته اند صدها پروژه موفق را به نام خود به ثبت برسانند. این شرکت از جمله هلدینگهای فعالیست که در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت بوده و شرکتهای مثل اینتن کلود ، رپورتاژ ادز ، زوم تک و ... به عنوان زیر مجموعه این هلدینگ به شمار می روند. به شما پیشنهاد می شود اگر قصد دارید در کسب و کارتان تحولی را ایجاد کنید حتما از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید. همکاران ما در خصوص دیجیتال مارکتینگ مشاوره های رایگانی را به شما ارائه میدهند و در این حوزه قطعا کمک تان می کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس