سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تعهد داده‌ایم کشور را در همه زمینه‌ها از بیگانگان بی‌نیاز کنیم، گفت: در عرصه هایی که تحت فشار جهانی قرار بگیریم بیشتر پیشرفت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه 25 آذرماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله جزو دانشگاه‌های ممتاز کشور است که اعضای هیات علمی برجسته‌ای در سطح کشور و جهان دارد.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: برنامه‌های بسیج، مسجد محور است

وی افزود: این دانشگاه با مسیری که طراحی کرده در حال گذر از شرایط موجود و در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از دانشگاه های برتر علوم پزشکی جهان است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه معتقدیم همه گام‌های اولیه برای حرکت به سمت هدف‌های بزرگ برای ما برداشته شده، تاکید کرد: در عرصه‌هایی که تحت فشار جهانی قرار بگیریم بیشتر پیشرفت می‌کنیم زیرا مجبور می‌شویم به ظرفیت‌های داخلی و جوانان‌مان رجوع کنیم و الگوهای پیشرفت را خودمان تدوین کنیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: آنچه در این نمایشگاه دیدیم قدم‌های بسیار مثبت و درخشانی بود، اما هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن گام‌های اول طی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر دانشگاه بقیه الله این مسیر را ادامه دهد، موفقیت‌های بسیار بزرگی را کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما تعهد داده‌ایم که در همه زمینه‌ها این کشور را از بیگانگان بی‌نیاز کنیم و معتقدیم این دانشگاه به‌عنوان نماد دانش پزشکی انقلاب اسلامی باید نیروی پیشران و لوکوموتیو حرکت ما در مرزهای دانش پزشکی و فناوری‌های این حوزه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    13 55
    مردم امیدی به این دولت سرمایه دار ندارند تنها امیدشان برای استقلال و عدالت شما هستید سربازان امام زمان عج
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    15 40
    یا باید این کار راکرد یا تسلیم باج خواهان امریکائی شد واقعا" راهی جز قوی شدن نداریم
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    17 33
    بی نیازی را ب تلاش و کوشش و شهامت میشود به دست اورد
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    11 56
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.خداقوت.خسته نباشید.
  • US ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    16 65
    اگر این کار را بکنید شاهکار است و همه برای سپاه و بسیج کلاه از سر بر میدارند. البته با کار بلند مدت جهادی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ساده زیستی‌ و نابودی فساد و رانت فقط میشود.
  • سید فخرالدین IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    4 43
    سلام برادر سلامی عزیز دستور دهید محققان کشورمان چیپ و یا چیپ ست درست کنند تا موقعی که سامانه پدافند هوایی از چیپ ست ایرانی استفاده نکند نمیتوان گفت این محصول صفر تا صدش بومی و ایرانی هست. با تشکر
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    43 39
    سلام و درود بر سردار عزیز متاسفانه هرچقدر تلاش میکنیم توان مقابله با امریکا و سربازانش رو پیدا نمیکنیم چون تکنولوژی و علم ما 40 سال از کشور های درجه یک اروپایی عقبه لطفا کمی واقع گرا باشید
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      4 47
      ۱۳:۲۵. :))))))) پسر حداقل یک دقیقه تمام به نظری که گذاشتی خندیدم.. شک ندارم الان داری تو غار زندگی میکنی!! دوتا دلیل دارم، یکی که به قول فردوسی: پژوهنده را . دو اینکه وقتی پیشرفته ترین پهپاد اربابت با سامانه ای که از دستاوردهای قدیمی تر ما هست، خورد تو سرش...... گیجه گرفتی. البته که نظر فردوسی قدرتمند تره هر چند دومی هم بی اثر نبوده. :)
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      3 1
      اتفاقا این بنده خدا از پیشرفت های ایران بی خبر است /بخشی از صحبت های هفته قبل نماز جمعه اصفهان را برایش درج می کنم تا کمی بیدار شود ///امام جمعه اصفهان در بخش دیگری با اشاره به تحریم‌ها گفت: دشمن به بن‌بست رسیده است و اقدام به تحریم دوباره آن چیزهایی می کند که در گذشته تحریم شده بود. وی به پیشرفت‌های ایران در زمینه های دارویی، فنی و مسائل مختلف اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی در تمام زمینه ها به ویژه بخش فنی به کشور ما نیاز دارند...
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 4
    اگر ظرفیت دانشگاه ها نصف چیزی که الان هست بشود میتوان امیدوار بود چون در حال حاضر کلی دانشجوی نخاله وارد دانشگاه ها میشود
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      5 8
      نخاله تویی که نتونستن درست تربیتت کنن که الان داری به دانشجوها و جوونای این مملکت توهین می کنی..
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    57 5
    اگر بخواهید تو هر زمینه ای پیشرفت کنید قطعا امریکا با قدرت و نفوذ جهانیش به سرعت جلوی شما رو خواهد گرفت
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      12 36
      آمریکا هیچ کاری نمی تونه بکنه .ماخدا را داریم که تنها قدرت عالم است.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      8 39
      ۱۳:۲۸ قدرت جهانی جد پدری تو همون نبود که با چندتا کشور عربی رو هم ریختن تا پا برهنه های یمن رو دو هفته ای از بین ببرن؟؟ و الان چند ساله هی می خوره تو سرشون؟؟ نفوذ جهانی پدر جدت همون نبود که نفتکش ما رو دزدی دریایی کرد و گفت می خواسته نفتش رو به سوریه بفروشه ما توقیفش کردیم، دیدی بعدش ۴ تا نفتکشش رو گرفتیم، اون رو هم ازاد کردیم، نفتش رو هم به سوریه دادیم و هیچ غلطی نتونستین بکنین :))))))). به جد پدریت سلام برسون بگو هر موقع دوس داشتیم بازم می زنیم تو سرت، و تو جز توئیت کردن هیچ غلط دیگه ای نمی تونی بکنی. :)
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    1 3
    ماشاالله لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم. درود خدا بر سپاه.
  • سربدار IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    1 0
    یکی از کاربران توئیتر ضمن انتشار صحبت‌های این سناتور آمریکایی در صفحه شخصی خود نوشت: حتی خود ترامپ هم با این صراحت دلیل عدم جنگ با ایران رو قدرت نظامی و نیروی بازدارندگی ایران اعلام می‌کنه! دیگه این موضوع رو به بز هم توضیح بدی می‌فهمه، ولی یه عده تو ایران همچنان در برابر فهمیدنش مقاومت می‌کنن.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    2 0
    نیروهای امنیتی لبنان بامداد سه‌شنبه، ۱۷ دسامبر برای متفرق کردن هواداران گروه حزب‌الله و جنبش امل که می‌خواستند به چادرهای معترضان در میدان شهر یورش ببرند، گاز اشک آور شلیک کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس