کد خبر 1020321
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
آرش رضاوند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استراماچونی برگردد اما اگر نیاید، استقلال از رفتن او ضرر نکرده، فوتبال ایران متضرر شده است.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند یکی از بازیکنان جدیدی بود که در نقل‌وانتقالات پیش از آغاز فصل جدید، از سایپا به استقلال پیوست.

 

این بازیکن پس از چند بار حضور در ترکیب تیمش موفق شد در جریان بازی اخیر استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر گل اول خود برای استقلال را به ثمر برساند. به بهانه ثبت اولین گل رضاوند برای استقلال گفت‌وگویی با این بازیکن انجام دادیم.

آرش رضاوند پس از برتری ۴ گله استقلال مقابل شاهین در خصوص اولین گلش برای استقلال، جدایی استراماچونی و... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی با شاهین چطور بود؟

خداراشکر بازی بسیار خوبی بود و پُرگل هم از آب درآمد. فکر می‌کنم هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند از نتیجه و روند بازی رضایت داشتند. پیروزی مهمی بعد از جریاناتی که بود به دست آوردیم.

*تو در این بازی اولین گل خود را برای استقلال زدی. بعد از گل چه احساسی داشتی؟

واقعا احساس خاصی بود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانم باز هم برای استقلال گلزنی کنم.

*دروازه‌بان شاهین هم عملکرد خوبی داشت.

بله. او ضربه اول من را هم گرفت و در جریان بازی هم موقعیت‌های زیادی را مهار کرد. با این حال توانستیم ۴ گل به او بزنیم.

بیشتر بخوانید:

نگرانی استقلالی‌ها؛ استرا، برانکو نشود؟

*تو روزی از روی سکو‌های ورزشگاه آزادی بازی‌های استقلال را تماشا می‌کردی، اما حالا خودت برای این تیم گل زدی. فکرش را می‌کردی یک روز برای استقلال گل بزنی؟

از زمانی که به استقلال آمدم تمام تلاشم این بوده طوری بازی کنم که هواداران و کادر فنی از من راضی باشند. امیدوارم فصل خوبی هم برای من، هم برای هواداران و هم برای استقلال باشد و گلزنی‌های من هم تداوم داشته باشد.

*کادرفنی چه وظایفی برایت در جریان بازی تعیین کرده؟ باید بیشتر گل بزنی یا پاس بدهی؟

اصولا بازیکنان پشت مهاجم، پاسور‌های بهتری هستند. شاید اگر پاس‌های من در بازی با شاهین به بازیکنان‌مان می‌رسید و تبدیل به گل می‌شد، الان چند پله در جدول بهترین پاسور‌ها صعود کرده بودم.

*بهتر از هر کسی می‌دانی که مهم‌ترین موضوع استقلال در حال حاضر چیست. در مورد جدایی استراماچونی صحبت کن.

تا آنجایی که من می‌دانم استراماچونی هنوز به صورت قطعی جدا نشده است. او حتی در بازی با شاهین ترکیب را هم خودش چید. شنبه و یکشنبه بانک‌ها تعطیل بوده و مثل اینکه قرار شده پولش امروز (دوشنبه) در حسابش باشد تا برگردد.

*رفتن استراماچونی تاثیری روی تیم گذاشت؟

بالاخره این گونه اتفاقات خواسته یا ناخواسته روی تیم تاثیر می‌گذارد. ما ۲ امتیاز مهم مقابل پیکان را از دست دادیم.‌ ای کاش این اتفاقات رخ نمی‌داد، چون تنها چیزی که می‌توانست به این استقلال ضربه بزند خودش بود.

*با رفتن استراماچونی تغییری در هدف این تیم ایجاد شده؟

هدف تیم‌های بزرگی مثل استقلال مشخص است. ان‌شاءالله که استراماچونی برگردد، اما اگر هم اتفاقاتی رخ دهد که نیاید، امیدوارم هر اتفاقی رقم می‌خورد در نهایت به سود استقلال باشد. استقلال از رفتن استراماچونی ضرر نکرد بلکه فوتبال ایران ضرر کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس