کد خبر 1020036
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
گرت بیل

رئال مادرید بعد از نتایج انتخابات بریتانیا نگران پیامدهای برگزیت و تاثیر آن بر آینده ستاره ولزی خود گرت بیل است.

به گزارش مشرق، بعد از نتایج انتخابات بریتانیا و پیروزی بوریس جانسون و حزب محافظه‌کار، احتمال خروج بدون توافق بریتانیا از اتحادیه اروپا یا برگزیت بدون توافق افزایش یافته. در صورتی که این اتفاق رخ دهد ممکن است گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید دیگر نتواند برای این تیم به میدان برود و این مساله‌ای است که مدیران رئال را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید:

کار سخت رئال مادرید برای صدرنشینی لالیگا

تیم‌های حاضر در لالیگا تنها می‌توانند در تیم خود سه بازیکن غیر از کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشند و این سه سهمیه در حال حاضر برای رئال در اختیار ادر میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو است. آ اس در گزارشی می‌گوید این بدان معنی است که در صورت برگزیت گرت بیل به همین علت قادر نیست برای رئال بازی کند. البته آ اس می‌گوید دولت اسپانیا کار بر روی قانونی را شروع کرده که به تبعه‌های بریتانیا امکان می‌دهد به کار قانونی در این کشور ادامه دهند. گزینه دوم این است که بیل تقاضای شهروندی بلندمدت بکند چرا که او در سال 2013 وارد اسپانیا شده و قادر به ارائه چنین درخواستی است.

فارغ از مسائل مربوط به برگزیت، انتظار می‌رود بیل در هر صورت تابستان آینده رئال مادرید را ترک کند. ماجرای پرچمی که بیل در جریان یک دیدار تیم ملی ولز در دست گرفت و اعلام کرد رئال مادرید اولویت اول او نیست رئالی‌ها را چنان خشمگین کرده که رابطه‌شان با ستاره ولزی هنوز بهبود پیدا نکرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس