کد خبر 1020003
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

علی ناییج و سید محسن موسوی بعنوان موسسین گروه مشاوران مالیم در مرکز مشاوره خانواده گروه مالیم اشاره می‌کنند هنگامی که بحث از تشکیل خانواده پیش می آید، همه افکار به سوی آرامش و آسایش معطوف می گردد. چرا که خانه و خانواده هر شخص منبع احساسات مثبت و آرامش او خواهند بود. اما راه رسیدن به یک خانواده ایده آل و ایجاد آرامش در خانه بسیار مهم و حائز اهمیت است. گاهاً پیش می آید که خانواده‌ها دچار مسائل و مشکلاتی می شوند که حل آن برای شان سخت خواهد بود. امروزه با توجه به تغییر شیوه زندگی و فرهنگ های متفاوت در جامعه، خانواده ها با چالش های پیچیده تری روبه‌رو هستند.

 برای رسیدن به پاسخ چرا هایی که در زندگی وجود دارد و حل مشکلات، همواره نیاز به یک مشاوره خانوادگی احساس می گردد. خدمات مشاوره خانواده طیف وسیعی از چالش های موجود در خانه را در بر خواهد گرفت. در دهه های گذشته وقتی خانواده‌ای با مشکلی روبرو می شد و حل آن از توان زوجین خارج بود؛ با افراد باتجربه و بزرگ تر جهت رفع مشکل خود مشورت می کردند. اما امروزه تغییر سبک زندگی باعث ایجاد روشی جدید با عنوان مشاوره تلفنی خانواده شده است. اکثر خانواده ها در نقاط مختلف جهان از این روش موثر و به روز با خبر هستند.

تاثیر تغییر سبک  زندگی در بنیان خانواده

کسب مهارت های زندگی جزء مهمترین مباحث در زمینه خانواده می باشد. یادگیری و آموزش مهارت‌های زندگی باعث می‌شود که فرد با دنیای تازه تر و دیدی وسیع تر نسبت به خانواده روبه رو گردد. خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف و به شیوه های متفاوت امکان پذیر می باشد. به عنوان مثال همه افراد می توانند جهت مشاوره قبل و بعد از ازدواج، از مراکز مشاوره یاری گیرند. مشاوره تلفنی ازدواج از به روزترین و موثرترین روش های مشاوره ای می باشد و افراد بدون خجالت و شرم می توانند مسائل و موارد مربوط به خود و همسر را بیان کنند.

 البته مشاوره خانواده تنها مربوط به مسئله ازدواج نمی باشد و مسائل مهم تر و وسیع تر را نیز در بر می گیرد. به عنوان مثال مشاوره درباره کودک و آموزش های تربیتی او نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. مشاوره تلفنی رایگان باعث ایجاد تبلوری جدید و چشمگیر در زمینه مشاوره شده است. افراد بسیاری در جامعه وجود دارند که علاوه بر احساس مشکل در خانه و خانواده خود، مسائل و مشکلات کاری و شغلی را نیز به دوش می‌کشند. در این صورت تنها شخصی که می‌تواند کمک حال باشد، یک مشاور مطمئن و باتجربه است که مشاوره تلفنی و رایگان این کار را سهل و آسان کرده است.

هر خانه و خانواده ای نیازمند این است که زیبایی های زندگی را تجربه کند و در کنار آرامش رفاه نسبی را بخواهد. همه انسان ها با این ویژگی و خصلت به دنیا می آیند که جستجو کننده باشند و آرامش را به دست بیاورند. بنابراین تلاشی که برای به دست آوردن این ویژگی مهم در زندگی خود می کنند؛ بسیار حائز اهمیت بوده و قابل ستایش است. همواره موفقیت و برتری از آن کسی خواهد بود که بهترین درک و موقعیت سنجی را داشته باشد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس