کد خبر 1019942
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
عکس/ برد پرگل استقلال مقابل شاهین در آزادی

پیشکسوت استقلال می‌گوید سرمربی آبی‌پوشان دیگر اعتمادی به مسئولان این باشگاه ندارد.

به گزارش مشرق،‌ بهروز پرورش خواه پیشکسوت استقلال درباره پیروزی ۴ بر یک آبی‌پوشان فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: پیروزی خوبی بود و تیم به آن نیاز داشت. روند رو به رشدی در تیم مشاهده می‌کنیم. بر خلاف بازی هفته پیش مقابل پیکان که بازیکنان تمرکز کافی نداشتند، در این بازی بازیکنان به خودشان آمده بودند. حواشی باشگاه نباید به روی آن‌ها تاثیر بگذارد. از پیشکسوت‌های استقلال درخواست می‌کنم در این شرایط از این تیم حمایت کنند و پشت آن را خالی نکنند. از بازیکنان هم شخصا می‌خواهم که هرچه از استراماچونی آموخته‌اند را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

کارگردان سناریوی استراماچونی کیست؟

پرورش‌خواه درباره استراماچونی و بازگرداندن او به عنوان سرمربی استقلال، گفت: این سرمربی را از اروپا آورده‌اند. مسئولین ما حرف و عملشان با هم یکی نیست. ممکن است در حال حاضر و در فوتبال ایران این چیزی طبیعی باشد اما این بد قولی‌ها در اروپا جا افتاده نیست. وقتی استراماچونی می‌بیند که حرف‌های مسئولین به امروز و فردا موکول می‌شود، بعد از مدتی دیگر اعتماد نخواهد کرد. بنده حق را در موضوع فسخ قرارداد با استقلال به استراماچونی می‌دهم. هنوز مشخص نیست پول این سرمربی را واریز کرده‌اند یا خیر. البته اگر اینطور تصور کنید که استراماچونی تنها به دلیل پول استقلال را ترک کرده است، در حق او اجحاف کرده‌اید. مسئولین برای استراماچونی مانند چوپان دروغگو شده‌اند. حرف مسئولین برای او دیگر اعتباری ندارد. از نظر من بهتر است استراماچونی بازگردد اما اگر هم چنین نشد، هرچه سریعتر باید این ماجرا را تمام کرد. نباید خودمان را بیشتر از این کوچک کنیم.

سرمربی سابق استقلال درباره مدیریت استقلال نیز گفت: مشکلات استقلال یکی دو تا نیست. بزرگ‌تر از نام استقلال وجود ندارد. امیدوارم آرامش به استقلال بازگردد. مردم چیز زیادی از مسئولین نمی‌خواهند. آن‌ها استقلال آرام را می‌خواهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 1
    مشرق استقلال ،شش تایی ها
    • نادر IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      0 0
      افتخار من چها فینال آسیا و دوقهرمانی دونایب قهرمانی و عنوان قدیمی ترین پرافتخارترین باشگاه ایران و افتخار تو شیش تایی ها خخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 1
    فیل از استقلال بزرگتره خخخ
  • احسان IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    هرجا متن و سخنی توهین آمیز دیده میشه پای هوادارای بی سواد یه تیم خاص دیده میشه البته اسطوره که میناوند باشه دگ بیش از این انتظاری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس