حضور مردم فلسطین در مراسم سی و دومین سالگرد تأسیس حماس

یک عضو جنبش حماس بر آمادگی مقاومت برای تحمیل معادلات جدید با هدف پایان دادن به محاصره ظالمانه نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی،«اسامه المزینی» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد معادلات امروز با دشمن تغییر کرده  است. وی بر آمادگی مقاومت برای تحمیل معادلات جدید با هدف پایان دادن به محاصره ظالمانه نوار غزه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جنبش حماس به مناسبت سی‌ودومین سالگرد تأسیس

المزینی در مراسمی که به مناسبت سی و  دومین سالگرد تاسیس حماس برگزار شد، اظهار داشت : ما به دشمن اعلام می‌کنیم،‌ از سوی گردان‌های قسام و گروه‌های مقاومت که وای بر شما اگر از سرزمین ما خارج نشوید.

عضو حماس تصریح کرد گردان‌های قسام(شاخه نظامی حماس) هزاران شهید برای بیرون راندن شما(اشغالگران) از فلسطین تقدیم کرده است.

تاکید بر وحدت صف در برابر اشغالگران؛ حماس و جهاد اسلامی هر دو در سنگر مقاومت شریک هم هستند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه با تبریک به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس این جنبش تاکید کرد جنبش حماس همچنان همانند چراغ روشنی در مسیر جهاد و مقاومت است و بهترین مردان و رهبرانش را در مسیر طولانی ثبات و ایستادگی تقدیم کرده است و این جنبش شریک اساسی در سنگر مقاومت و مقابله با توطئه‌هایی که مسئله فلسطین را هدف قرار داده، باقی خواهد ماند.

جهاد اسلامی بر وحدت صف در رویارویی با اشغالگران و شراکت استراتژیک با حماس در طرح مقاومت و جهاد تاکید کرد و افزود هرگز نباید از جاده جهاد تا زمان بازگشت و آزادی فلسطین خارج شویم.

این جنبش خاطر نشان کرد ما همچان به فعالیت با برادرانمان در جنبش حماس در کنار تمام گروه‌های ملی برای حمایت از مسئله فلسطین و مقابله با تمام نقشه‌های دشمن و قراردادهای مشکوک و طرح‌های عادی سازی روابط و حذف مسئله فلسطین ادامه خواهیم داد.

امروز چهاردهم دسامبر(۲۳ آذر) برابر است با سی و دومین سالگرد تشکیل جنبش حماس که به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی با حضور گسترده مردم غزه برگزار شد.

هشدار معاون هنیه به اشغالگران درباره پیامدهای اقدامات تروریستی

خبر دیگر اینکه، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد هر گونه عملیاتی تروریستی که اشغالگران انجام دهند، سبب می‌شود که تمام رژیم صهیونیستی در هم کوبیده شود.

وی افزود اگر یک گلوله به سمت مقاومت شلیک کنند، ما چندین برابر آن پاسخ خواهیم داد و هر عملیات تروری که انجام دهند، تمام رژیم اشغالگر را در هم خواهیم کوبید.

هشتاد و سومین روز اعتصاب غذای اسیر فلسطینی و تشدید وخامت حال وی

از سوی دیگر، مرکز رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطینی از تشدید وخامت حال یکی از اسیران دربند رژیم صهیونیستی خبر داده است. این مرکز امروز شنبه اعلام کرد : احمد زهران امروز هشتاد و سومین روز اعتصاب غذای خود را در اعتراض به بازداشت اداری پشت سر می‌گذارد، وی بیش از ۳۰ کیلومتر از وزن خود را از دست داده است و خطر وی را تشدید می‌کند.

این مرکز آورده است زهران در پی عمل نکردن اشغالگران به وعده خود برای پایان بازداشت اداری‌اش، اعتصاب غذای آشکار را آغاز کرد . این اسیر ۴۲ ساله فلسطینی از اهالی شهرک دیر ابومشعل در رام الله در کرانه باختری اشغالی است که در مجموع تا کنون پانزده سال از عمر خود را در اسارت سپری کرده و همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس