محمد نوازی

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت:‌ من تصمیم‌گیرنده نیستم اگر بودم خودم سرمربی استقلال می‌شدم.

به گزارش مشرق، محمد نوازی پس از برتری این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت:‌ بچه‌ها به خاطر شرایطی که وجود دارد از لحاظ روحی و روانی به هم ریختند بچه‌ها تلاش کردند و بازی را بردند. امروز بدون مربی برنده شدند. ثابت کردند می‌توانند کار کنند حتی بدون مربی. متأسفانه تصمیمات مدیریتی این تیم را خیلی اذیت کرد.

بیشتر بخوانید:

فتح الله زاده رسما به استقلال بازگشت

وی افزود:‌ به نظرم در مورد سرمربی یک مقدار لفت دادند اگر نیامد هم نیامد. باید مربی قوی بیاورند و یا اینکه یک مربی جدیدی را انتخاب کنند. من تصمیم‌گیرنده نیستم. اگر تصمیم‌گیرنده بودم من خودم سرمربی استقلال می‌شدم. باید یک مدیر لایق مثل فتح‌الله‌زاده بیاورند چرا که این باشگاه بزرگ هواداران بزرگ و زیادی دارد. 

نوازی خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند چه کسی به عنوان مربی بیاورند مهم این است که این تیم را پرورش بدهد باید کسی باشد که لیاقت این باشگاه را داشته باشد. ما فقط یک تیم را مدیریت می‌کنیم اگر این باشگاه چند تیم دیگر داشت می‌خواستیم چه کار کنیم؟ امیدوارم کسی بیاید که به استقلال کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    اگه مقدوره یه خر بیارین تا باقالی بارش کنیم!! بازهم سهم خواهی پیشکسوتان شروع شده یکی یکی میان سهمشونو از آب گل آلود استقلال بگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس