تازه‌ترین اختلاف استراماچونی با استقلال پس از واریز پول/ سرمربی ایتالیایی ۵۰ هزار یورو بیشتر می‌خواهد

سرمربی ایتالیایی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند به عنوان سرمربی استقلال به کارش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که در اینستاگرام همسرش انجام داد اعلام کرد با توجه به این که در طول ۹ روز گذشته - که این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرده است - هیچ اتفاقی برای حل مشکلات رخ نداده است، او و وکلایش دیگر نمی‌توانند به مذاکره با مدیران استقلال ادامه دهد.

همچنین این سرمربی ایتالیایی در این استوری اعلام کرد که برخلاف ادعای برخی رسانه‌های ایرانی مبنی بر این که استراماچونی دیروز (جمعه) پولش را دریافت کرده، این اتفاق به هیچ عنوان رخ نداده است.

فیلم/ صحبت‌های جنجالی استراماچونی با هواداران با زیرنویس فارسی

متن کامل اظهارات استراماچونی به این شرح است:

من اینجا هستم تا توضیحاتی را درباره اخبار اشتباه و گمراه‌کننده چند روز اخیر بدهم. هم در رسانه‌های ایران و هم در رسانه‌های جهان. از زمانی که مجبور شدم  بعد از پنج ماه حضور به دلیل مشکلات، تهران را ترک کنم. هر روز به دنبال راه حلی برای بازگشت و شروع مجدد در این تیم بودم تا بتوانم همراه بازیکنان و هواداران آبی باشم که عاشقانه آنها را دوست دارم.

با همه تلاش و خواست من هیچ اقدام موثری از سوی باشگاه صورت نگرفته است. باید تاکید کنم هیچ چیز، هیچ چیز از سوی باشگاه در این مدت صورت نگرفته است و من دیگر سرمربی استقلال نیستم. این برای من و وکلای من خوب نیست که تلاش می‌کنند این موضوع را پیش ببرند. دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم.

دیگر نمی‌توانم با این شرایط که وجهه ما را تخریب کرده است کنار بیاییم. نمی‌دانم این افراد واقعا به من در استقلال نیاز دارند یا خیر ولی من دیگر از این شرایط خسته شده‌ام.

از همه بازیکنانم که هر روز با هم در ارتباط هستیم می‌خواهم هر طور شده امروز برنده شوند. من همیشه استقلالی می‌مانم و امیدوارم استقلال را در صدر ببینم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال در دومین دیدار بدون استراماچونی

بازتاب ماجرای استراماچونی در روزنامه «اکیپ»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    8 3
    لامصب پول اعراب چه میکنـــه؟!!!!
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      1 3
      برو لنگی فرصت طلب !
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    2 6
    وجداناً اگر این مشکل برای پرسپولیس رخ میداد، وزارت ورزش همینطور منفعل عمل میکرد؟!
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    17 3
    مردک جعلق مثل این که رمز علوم پیشرفته را می خواهد برای ایران بگشاید این فوتبال خدا کند در ایران زمین دچار تنفر ملی شود بود و نبود آن هیچ تاثیری در امور مردم ندارد - کودکان و نو جوانان در آرزوی سوارشدن به خودروهای آنچنانی اسیر این دجال آخرالزمانی می شوند
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
      1 2
      به خداشماهاهستین که باعث شدین مردم فکرکنن مامذهبیا باهمه چیزمخالفیم یکم ازمحمدصلاح ومحمدانصاری ومهدی ترابی یادبگیریه تارموی اونابه صدتا ازماها که فقط شعارمیدیم وهیچکاری نمیکنیم میرزه
  • بی طرف IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    7 2
    متاسفم برای این همه احساسی که هواداران برای این مربی گذاشتن. پول را گرفت و حالا دیگر نمیتواند ادامه بدهد.زیبا نیست هم مدیران باشگاه و هم هواداران استقلال فریب خوردن.
  • KR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    13 4
    اینم عمدا گذاشته یه ساعت مونده به بازی استقلال شاهین این پیام رو داده که به استقلال ضربه بزنه. نمیای نیا چکار به تیم داری اخه. دیگه از استراماچونی خوشم نمیاد
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    16 2
    من آدم فوتبالی نیستم ولی سر ماجرای این مربی استقلال، واقعاً احساس می کردم رفتار مدیران باشگاه استقلال، خیلی ذلیلانه است!! به یه آدم چرا باید اینقدر باج بدن؟ چرا باید با چنین آدم از خود راضی و خودخواهی اینقدر راه اومد؟ واقعاً فوتبال اینقدر می ارزه که عزت خودمون رو فدای یه آدم مغرور و از خود راضی و پول پرست کنیم؟
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    5 2
    برو گمشو تو ایتالیا همون ذغالت رو بفروش.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    10 0
    حتماً قراردادش رو هم طوری بستن که هیچ غلطی نمیتونن بکنن و نقره داغش کنن!!!!
  • علی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    8 1
    بنده خدا تو عمرش 9 تا برد پشت سر هم نداشته توهم برداشتتش! نهایتش سر از تیم‌های عربی در میاره و بعد از چندبازی مثل برانکو با افتضاه بیرونش میکنن!!!!!!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    10 1
    بوی پول قطری ها به دماغ این آقا خورده دیگه استقلال به چشم این بنده خدا نمیاد ولی امیدوارم به سرنوشت برانکو دچار بشی
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    عزیزم اینا ملتم به سخره گرفتند تو میخوای به کی اعتماد کنی,اشتباه کردی برگشتی .
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    به جهندم بقول بابا پنجعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس