محمد نبی

ماجرای فسخ قرارداد استراماچونی، حالا حواشی را نیز برای رقیب همیشگی آبی‌پوشان در پی داشته است. همان داستان همیشگی، پاس دادن لقب تیم حکومتی بین دو رقیب!

به گزارش مشرق، شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی شاهد کنایه علیرضا بیرانوند به ماجرای قهر استراماچونی بودیم. دروازه بان پرسپولیس از پیگیری جدی بازگشت سرمربی استقلال توسط متولیان ورزش گلایه کرد و آن را در مقام مقایسه با ماجرای برانکو، مصداق تبعیض دانست. جملاتی که البته با واکنش هم همراه بود. شاید باورتان نشود اما جدی ترین پاسخ را مهدی محمد نبی داشت.

مهدی نبی در پاسخ به اظهارات و گلایه‌های بیرانوند در قبال کمک گسترده برای بازگشت استراماچونی گفت: ما رسانه‌ای نکردیم و گرنه وزیر و سفیر ایران در کرواسی دنبال این بودند که  حقوق برانکو پرداخت شود و او به ایران برگردد. اما خود برانکو با الاهلی به توافق رسیده بود.  استقلال کمک وزارت را رسانه ای کرد اما نکردیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش مازیار ناظمی به حرف‌های بیرانوند

پیامک جنجالی بیرانوند به برنامه تلویزیونی

جملاتی که گفتنش توسط یک عضو هیئت مدیره اصلاً به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده است. هوادارانی که همچنان در غم فقدان مرد کروات هستند با شنیدن این جملات واکنش‌های تندی را در قبال هیئت مدیره فعلی و در راس آن، مهدی نبی نشان داده‌اند. این که یازده ماه هیئت مدیره و ایرج عرب، در قبال پرداخت حقوق برانکو خودشان را به بی‌خیالی زده‌ بودند و جز در جشن‌های قهرمانی رد و نشانی از آن‌ها نبود، مهم‌ترین محل مناقشه هواداران با متولیان باشگاه‌شان است.

در حقیقت یک پرسش جدی مطرح است؛ برای اشخاصی که قریب به یک‌سال جیب خالی برانکو را ندیدند، باور ادعای تلاش شبانه روزی وزارت ورزش کمی سخت است. برانکو به یک‌باره پرسپولیس را ترک نکرد. سه بار نامه زد و هر بار با شدت بیشتر ناامید می‌شد. شاید ناله‌هایش فرکانس لازم را برای شنیدن نداشت. یا شاید هم شنیده می‌شد اما او را جدی نگرفتند. حتی اگر تلاش دولت و هیئت مدیره برای راضی کردن برانکو صحت داشته باشد، چرا مطالباتش پرداخت نشد که حداقل این روزها شکایتش بیخ ریش باشگاه را نگیرد؟ فراموش نکرده اید که ایرج عرب مدام تکرار می کرد برانکو به ایران بیاید و پولش را بگیرد. شاید تمام آن رایزنی‌ها برای منت کشی بوده است و نه بیشتر!

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس