محمد محبی

تیم فوتبال سپاهان دو بازیکن زیر 23سال خودش را در اختیار تیم ملی المپیک قرار داد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی المپیک ایران، امید نورافکن و محمد محبی دو بازیکن زیر 23 سال تیم فوتبال سپاهان در اردوی امیدهای کشورمان حاضر نشدند و به همین خاطر حرف و حدیث‌هایی مطرح شد.

پس از این، در تماس حمید استیلی سرمربی تیم المپیک ایران با امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان، قرار شد که نورافکن و محبی در این هفته و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، در اردوی تیم المپیک حاضر باشند و سپس برای بازی هفته شانزدهم سپاهان مقابل شاهین شهرداری بوشهر، به اردوی زردپوشان اصفهان بازگردد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم قلعه‌نویی دردسر جدید استیلی

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان با اعلام این خبر عنوان کرد: ما از سازمان لیگ و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال، خواستاریم که برای بازی‌های بعدی تدبیری بیاندیشد که تیم‌ها دچار ضرر نشوند. خواسته ما این است که یا با تعویق بازی‌هایمان در جام حذفی و همچنین هفته هفدهم لیگ برتر موافقت کنند یا اینکه ملی‌پوشان‌مان را در اختیارمان بگذارند. اگر قرار است که نورافکن و محبی در تیم ملی المپیک حضور داشته باشند خواهان برقراری عدالت هستیم و ایجاد شرایطی منصفانه هستیم تا بابت بازی‌های پیش‌رو در جام حذفی و لیگ برتر دچار ضرر نشویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس