برای خرید باطری با مشکل مواجه شده اید؟ نمیدانید از چه کسی مشاوره بگیرید؟ زمانی برای رفتن به مغازه ها و پیدا کردن باطری مناسب را ندارید؟

فکر میکنید فروشندگان با چرب زبانی مانع از ان میشوند که شما باطری مورد نظر خود را خریداری کنید؟ به دنبال باطری های خاصی مثل باطری اسکوتر، باطری کوادکوپتر، باطری دزدگیر، باطری یو پی اس و باطری لیفتراک هستید؟

نمیخواهید برای خرید باطری در ترافیک بمانید؟ پیشنهاد ما به شما سایت تخصصی فروش باطری در ایران (batteries.ir) است.

بیایید تا کمی بیشتر با این سایت تخصصی باطری اشنا شویم تا دفعه ی دیگر که میخواهیم باطری مورد نظر خود را خریداری کنیم بدون اتلاف وقت به سراغ این سایت بیاییم و باطری مورد نظر خود را در کمترین زمان خریداری کنیم.

مرکز تخصصی فروش باطری در ایران:

شاید برای کسانی که کمتر با باطری های خاص مثل باطری یو پی اس سر و کار دارند وجود مرکزی تخصصی برای فروش باطری کمی عجیب باشد. اما باید بگوییم که دنیای باطری به چند باطری قلمی برای ریموت کنترل ها ختم نمیشود.

امروزه با گسترش علم مهندسی هر روزه وسایل الکترونیکی جدیدی وارد بازار جهانی میشوند که برای تامین منبع نیروی ان ها باید از باطری ها استفاده کرد.

سایت batteries.ir سایتی کاملا ایرانی است که با برخورداری از زبان انگلیسی کار خرید را برای سایر افراد که ایرانی زبان نیستند راحت کرده است.

در این سایت میتوانید هر نوع باطری مثل باطری لیفتراک، یا باطری وسایل سرگرمی مثل باطری اسکوتر یا باطری کوادکوتر و باطری های مهم تر مثل باطری یو پی اس یا حتی باطری های معمولی مثل باطری دزدگیر را بیابید.

هم چنین در این سایت میتوانید وسایل جانبی تر مثل شارژر برای باطری های شارژی را نیز جست و جو و خریداری کنید.

خرید از این سایت به صورت انلاین صورت میگیرد و روند بسیار راحتی دارد به این صورت که ابتدا در سایت باطری مورد نظر خود را جست و جو میکنید و سپس ان ها را به لیست خرید خود اضافه میکنید.

در ادامه و پس از مشاهده ی لیست خرید خود به بخش پرداخت میروید و پس از وارد کردن ادرس و شماره تلفن خود و پرداخت هزینه خرید شما تکمیل میشود.

در این سایت منوهای جالب توجهی وجود دارد که جست و جو را برای افراد به صورت تخصصی محدود میکند. به این صورت که در میان گزینه ها میتوانید از طریق سایز باطری، جنس باطری، ارائه کننده ی مربوطه و موارد مصرفی باطری اقدام کنید. هم چنین بخش مربوط به شارژر باطری ها نیز به صورت جداگانه تهیه شده است.

در این سایت و در پایان صفحه میتوانید شاهد نماد اعتماد الکترونیکی سایت باشید که معتبر بودن سایت را نشان میدهد و میتوانید با خیال راحت به خرید خود ادامه دهید بدون اینکه نگران باشید که باطری های شما به دستتان نمیرسند.

هم چنین بخش پاسخگویی به سوالات قرار داده شده است که میتوانید از راهنمایی مشاوران این سایت برای خرید باطری مورد نظر بهره بگیرید.

در این سایت بخش دیگری تحت عنوان "قیمت همکار" قرار داده شده است. این بخش مربوط به کسانی است که میخواهند در حوزه ی فروش باطری فعالیت کنند.

بنابراین این سایت قیمت باطری های خود را پایین تر از قسمت فروش تکی و به صورت عمده با این شخص محاسبه میکند و طی قراردادی میتوانند با هم در بخش فروش همکاری داشته باشند.

از طریق این سایت میتوانید به سه سایت www.leoch.ir، www.saft.ir  و  www.moricell.com  دسترسی داشته باشید. هر سه این سایت ها باطری های ساخت این شرکت ها را به صورت تخصصی به فروش میرسانند.

هم چنین در این سایت ها میتوانید از مشاوره ی انلاین در خصوص خریدهای خود بهره ببرید. هر سه این سایت ها زیر نظر مرکز تخصصی فروش باطری ایران فعالیت میکنند لذا میتوانید به ان ها اعتماد کنید.

در این سایت بخشی مربوط به مقالات و اخبار وجود دارد که در ان بخش میتوانید راجع به باطری ها اطلاعات کامل و مفیدی را به دست بیاورید و از اخبار به روز این عرصه نیز باخبر باشید.

پیشنهاد میکنیم حتما از این بخش دیدن کنید چرا که حقایق جالبی را در خصوص باطری ها درخواهید یافت که فکرش را هم نمیکردید.

این سایت در سایر فضاهای مجازی نیز فعالیت میکند که میتوانید از طریق لینک های قرار داده شده در پایین سایت این مرکز به ان ها دسترسی داشته باشید و ان ها را دنبال کنید تا از جدیدترین اخبار و محصولات با خبر باشید.

در این سایت در کنار سبد خرید میتوانید شاهد دکمه ی لیست مقایسه باشید. در واقع این دکمه به شما کمک میکند تا محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کنید و ان یکی را انتخاب کنید که برای شما سود بیشتری دارد.

به عنوان مثال دو باطری مشابه از دو شرکت سازنده میتوانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. اگر فرد در حال حاضر توانایی پرداخت نداشته باشد میتواند از باطری ارزان تر استفاده کند حال انکه ممکن است قبل از دسترسی به لیست مقایسه از وجود ان باطری بیخبر بوده باشد.

 

**این خبر صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس