کد خبر 1019522
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کلوپ

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شایعه پیوستن تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی سالزبورگ، به تیمش در ژانویه را دستمایه شوخی با یک روزنامه نگار ژاپنی کرد.

به گزارش مشرق، مینامینو یکی از ستاره های سالزبورگ در یک سال اخیر بود و نمایش های درخشانی در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا و این فصل لیگ قهرمانان داشت؛ از جمله در دو دیدار مقابل لیورپول در رقابت های این فصل. همین مسئله باعث شد تا شایعاتی در مورد تلاش باشگاه مرسی سایدی برای به خدمت گرفتن او منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

ستاره ژاپنی همبازی صلاح می‌شود

به همین دلیل، وقتی در کنفرانس مطبوعاتی کلوپ، یک خبرنگار ژاپنی برای پرسیدن سوال دستش را بلند کرد، سرمربی آلمانی قرمزها گفت:" چرا اینجا هستی؟ فکر می کنم از این به بعد بیشتر تو را اینجا ببینیم."

اما این خبرنگار ژاپنی، به جای مینامینو، در مورد شینجی کاگاوا، دیگر ستاره ژاپنی که در دورتموند زیر نظر کلوپ بازی کرده بود، پرسید.

سرمربی لیورپول نیز گفت:" ببینید. او در مورد مینامینو صحبت نکرد. او در مورد شینجی کاگاوا پرسید. من عاشق او بودم. او فوق العاده و باهوش بود. من عاشق کار کردن با شینجی بودم؛ تجربه فوق العاده ای بود زیرا پیش از ملاقات با شینجی، من هیچ نظری در مورد فوتبال ژاپن نداشتم. ما ویدئوی بازی های او را دیدیم و از روی همان، او را به خدمت گرفتیم.

ما در مورد او مطمئن نبودیم اما بعد از اولین جلسه تمرینی، در رختکن همه مربیان یکدیگر را بغل کردند و می گفتند:" وای خدای من، ما یک بازیکن فوق العاده خریدیم."

من دو سال با شینجی کار کردم و شما بهتر از من می دانید که نگرش بازیکنان ژاپنی فوق العاده است؛ باهوش، تکنیکی، آدم هایی باحال. من هنوز روند کاری او را دنبال می کنم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس